Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@17:33:25 GMT

تلاش کنیم کیفیت آموزش را ارتقا دهیم

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۵۴۶۱

تلاش کنیم کیفیت آموزش را ارتقا دهیم

شریعتی بر ضرورت تکریم مدارس و فراهم کردن فضایی مناسب جهت آموزش و تعلیم و تربیت تاکید کرد و گفت: تلاش کنیم کیفیت آموزش را ارتقا دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «غلامرضا شریعتی» شب گذشته (شنبه 6 مهر) در آئین افتتاح مدرسه ۹ کلاسه وحدت در اندیمشک اظهار کرد: برای اولین هزار کلاس درس در یکسال به بهره برداری رسیده و این در تاریخ استان خوزستان بی سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خوزستان تصریح کرد: امسال در اول مهرماه ۸۶۰ کلاس درس به بهره برداری رسید و از مدیرکل نوسازی استان درخواست می کنم که این تعداد را به بیش از هزار کلاس درس برسانند.

 

وی اذعان داشت: پیروزی انقلاب شکوهمند به دست جوانانی پاک و مخلص خداوند رقم خورد ‌که از همه چیز خود برای انقلاب و اسلام گذشتند، این جوانان در این مدارس آموزش دیدند، تربیت شدند و در راه اسلام جان دادند.

 

وی بر تکریم مدارس و فراهم کردن فضایی مناسب جهت آموزش و تعلیم و تربیت تاکید کرد و ادامه داد: باید هم برای توسعه، رشد و رفاه و هم برای ایستادگی و مقاومت مقابل دشمنان، دانش آموزان نخبه بیشتری در راه اسلام و دین تربیت کنیم.

 

شریعتی اضافه کرد: خدمت در راه خدا و تلاش در جهت گسترش آموزش و تعلیم و تربیت، اهمیت بسیار زیادی در دین اسلام دارد و اهمیت آن بر هیچکس پوشیده نیست.

 

وی با اشاره به اینکه این مدرسه از هزینه بنیاد برکت و از اعتبارات دولت ساخته شده است گفت: امیدوارم تمامی دانش آموزان، معلمان و اهالی این منطقه بتوانند به بهترین نحو ممکن از این مدرسه نهایت استفاده را ببرند.

 

استاندار خوزستان یاد آور شد: تلاش خواهیم کرد که کیفیت آموزش را برای همه عزیزان فراهم کنیم تا بتوانیم رضایت دانش آموزان و معلمان را به دست بیاوریم.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح استان بوشهر خبرگزاری شبستان اصفهان غلامرضا شریعتی اندیمشک افتتاح مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌غربی با اشاره به جذب اعتباری بالغ بر 1100 میلیاردتومان گفت: ابلاغ اعتبار جذب شده به ایجاد ۲۵۵ مدرسه با ۱۸۰۰ کلاس درس در سطح استان تخصیص داده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، قهرمان رحمانی امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه‌های نیمه‌کاره عصمت و الغدیر و ساختمان مرکز مشکلات یادگیری شهرستان سلماس اظهار کرد: سرانه فضای آموزشی در استان ۴/۲۲ مترمربع و در کل کشور ۵/۲۲ مترمربع است.

وی افزود: با اقدامات انجام یافته فاصله یک مترمربعی با سرانه کشوری رفع خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌غربی گفت: سال گذشته با توجهات ویژه استاندار آذربایجان‌غربی و تلاش‌های اداره کل نوسازی هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان ابلاغ اعتبار جذب شد.

رحمانی بیان کرد: ابلاغ اعتبار جذب شده به ایجاد ۲۵۵ مدرسه با ۱۸۰۰ کلاس درس در سطح استان تخصیص داده شد، که از این تعداد ۱۰ مدرسه برای شهرستان سلماس که هم اکنون در حال ساخت است، اختصاص یافت.

همچنین در این راستا جلسه‌ای در خصوص بررسی مسائل و تکمیل پروژه‌های آموزشی نیمه تمام خیر ساز شهرستان سلماس در دفتر فرمانداری و با حضور فرماندار سلماس و مدیرکل نوسازی مدارس استان برگزار شد.

کد خبر 746710

دیگر خبرها

  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۱۱۸ مدرسه آذربایجان غربی
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری