Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@02:58:40 GMT

نقد و بررسی آئودی اس‌کیو 2 مدل 2019

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۵۴۸۰

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 284 کیفیت 480 خودروی «آئودی آس‌کیو 2 / Audi SQ2» کوچک‌ترین خودرو اس‌یووی آئودی به حساب می‌آید و جزو خودروهای سی‌یووی دسته‌بندی می‌شود ولی عملاً یک هاچبک بزرگ است. این خودرو نسخه اس از خودروی «آئودی کیو 2 / Audi Q2» است که عملکرد آن تقویت شده و اسپورت‌تر شده است و در واقع بهترین نسخه از آئودی کیو 2 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدیو این نسخه از کیو 2 مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات افغانستان لایحه تجارت بوریس جانسون مجید تخت روانچی تالاخادزه خودرو ماشین اتومبیل ویدیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی تسلا مدل 3 – 2024 چه مشخصاتی دارد؟

خودروی تسلا مدل 3 – 2024 دارای ترمز اضطراری خودکار، قابلیت تشخیص عابر پیاده، نظارت بر نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی، دوربین دنده عقب، سنسور پارک جلو و عقب و سیستم کنترل بین خطوط است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت تسلا میزان قدرت و گشتاور خودروی تسلا مدل ۳ – ۲۰۲۴ را هنوز اعلام نکرده است، اما ادعا می‌کند که شتاب این خودرو در عرض ۶.۱ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد؛ طول و عرض این خودرو به ترتیب ۴۷۲۰ و ۱۹۳۳ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۴۴۱ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۸۷۵ میلی‌متر است.

خودروی تسلا مدل ۳ – ۲۰۲۴ دارای ترمز اضطراری خودکار، قابلیت تشخیص عابر پیاده، نظارت بر نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی، دوربین دنده عقب، سنسور پارک جلو و عقب و سیستم کنترل بین خطوط است، از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به چرخ‌های ۱۸ اینچی، چراغ‌های جلو LED، چراغ‌های مه‌‎شکن یکپارچه، نمایشگر ۱۵.۴ اینچی، ناوبری ماهواره‌ای، سیستم صوتی مجهز به ۹ بلندگو، دو شارژر گوشی هوشمند ۶۵ واتی و سقف شیشه‌ای پانوراما اشاره کرد.

خودروی تسلا مدل ۳ – ۲۰۲۴ در رنگ‌های مشکی، آبی، خاکستری و قرمز وارد بازار می‌‎‏‎شود.

کد خبر 745007

دیگر خبرها

  • (عکس) رضوانی، پورشه ۹۱۱ را متحول می‌کند
  • بررسی کامل تلوزیون های شیائومی
  • خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ با چه مشخصاتی عرضه می‌‎شود؟
  • معرفی و بررسی عطر ورساچه اروس
  • ۴۲۰ کیلوگرم تریاک از خودروی لکسوس کشف شد
  • ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شدند
  • نسخه جدید خودروی محبوب مولتی‌میلیاردر‌های ایرانی + عکس
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۸ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • خودروی تسلا مدل 3 – 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • کشف خودروی سرقتی در اراک