Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته دفاع مقدس، مدیر کل اداره استاندارد استان یزد با خانواده شهدای شهرستان یزد دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر که با نثار خون خود، نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اوج سربلندی و افتخار رساندند،  با حضور نمایندگانی از سپاه الغدیر، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از خانواده های شهیدان واعظ، فارغ، دشتی، طهماسبی و کاظمی دیدار صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل اداره استاندارد استان یزد درطول دیدارهای خود گفت: شهدا و جمیع ایثارگران انقلاب اسلامی با نثار خون خود، نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اوج سربلندی و افتخار رساندند و ما خادمین ملت، وامدارو مدیون  تمامی این عزیزان هستیم.

محمد رضا زارع بنادکوکی افزود: تمامی ایثارگران، خصوصا شهدا انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، سهم بسیار بزرگی در پیروزی و تداوم این رویدادهای مهم داشته اند و از خانواده عزیز آن ها طلب دعای خیر داریم تا قادر باشیم به خوبی از پست هایی که در آن ها قرار داریم به عنوان یک امانت الهی حراست و پاسداری کنیم.

وی ادامه داد: جا دارد به حسن سلیقه  مسئولین شهرها در نامگذاری بسیاری از کوچه ها و خیابان ها به نام شهیدان احسن گفت ، چرا که اگر کمی دقیق باشیم، همیشه و درتمامی نقاط کشور اعم از روستاها و شهرها ،عطر روح افزا و جانبخش شهدای والا مقام استشمام می شود و حضور در مراکزی که نام شهیدی در راس آن هست به انسان آرامش خاصی بخشیده و سبب پرواز روح انسان به فضای شهید و شهادت می شود.

زارع بنادکوکی درپایان سخنان خودگفت: اعتراف داریم بیشتر از آن که خانواده شهدا به این دیدارها احتیاج داشته باشند، ما مسئولین نیازمند این دیدارها هستیم، چرا که نگاه و صحبت های خانواده شهدا سبب دلگرمی و اعتماد به نفس ما می شود.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته دفاع مقدس دفاع مقدس نماز جمعه اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه یادواره شهدا کانون های مساجد شبستان یزد دیدار با خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونان بنیاد شهید امور ایثارگران قم با بیان اینکه خانواده معظم شهدا در ادامه راه شهدا سنگربان انقلاب اسلامی هستند، صیانت از این عزیزان صیانت از خون شهداست گفت: دشمن برای همه آحاد جامعه در بعد فرهنگی به ویژه برای نسل ایثارگر برنامه دارد، وقتی دشمن نتوانست رزمندگان را از حضور در جبهه‌های حق باز دارد، امروز به دنبال این است تا نسل ایثارگر را از مسیر شهدا دور سازد.

وی افزود: در فضای غبار آلود امواج هجمه‌های دشمن باید از این الگو‌های عزت و پایداری مراقبت کرد، خانواده‌های معظم شهدا مایه عزت جامعه اسلامی هستند، کلام این عزیزان نافذ و اثرگذار است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه جنگ امروز هویت ملی، مذهبی و فکر‌ها را نشانه گرفته است گفت: باید هیاتی باشد تا آگاه سازی و اطلاع رسانی را در جبهه فرهنگی در بین نسل امروز پیگیری نماید و توطئه‌های دشمنان را نمایان سازد.

وی افزود: از دیگر اقدامات بنیاد تکریم و احترام به خانواده معظم شهدا در کنار خدمت رسانی است. با توجه به اینکه این خانواده‌ها از عزت نفس بالا و مناعت طبع برخوردارند از طریق دیدار با این عزیزان و ارتباطات غیر رسمی مسائل بازماندگان شهدا مورد پیگیری قرار گیرد.

مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم نیز در این دیدار گفت: بنیاد شهید دو رسالت مهم خدمت رسانی همراه با تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را عهده‌دار است، دیدار از خانواده معظم شهدا، ملاقات با این عزیزان با حضور مدیرکل معاونان و مدیران بنیاد، اجرای برنامه‌های اردویی و ورزشی که سال گذشته ۶ هزار اعزام بوده، برگزاری ۱۱۰۰ یادواره شهدا تنها در مدارس استان، پیگیری حل مشکلات مسکن ایثارگران تا شهریور ماه، احراز جانبازی بیش از ۱۰۰۰ نفر از ایثارگران، به روز رسانی کمیسیون پزشکی، بخشی از خدمات بنیاد به این عزیزان بوده است.

حسن هنرمند افزود این عزیزان با قطع تعلقات از دنیا راه شهادت را برگزیدند و اگرچه امروز به ظاهر در بین ما نیستند، اما زنده جاویدان هستند.

وی تاکید کرد: هرگونه خدمتی به بازماندگان شهدا با مقام صبر، ایثار و پایداری این عزیزان قابل مقایسه نیست.

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود