Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام حامد تقدیری، رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت کشور، روز گذشته، 6 مهرماه در دیدار با آیت‌الله ناصری، امام جمعه یزد با اشاره به سابقه فعالیت مدارس صدرا در کشور اظهار کرد: در حال حاضر 160 مدرسه صدرا در سطح کشور فعالیت دارند.

رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت بیان کرد: در مجموع این مدارس به آموزش 11 هزار و 520 دانش آموز در حوزه‌های علوم تخصصی صدرا مشغول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سطح مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا تمام تلاش این است که بهترین معلمان به کار گرفته شوند عنوان کرد: سه هزار و 540 نفر کادر آموزشی شامل معلم و مربی در این مدارس کار آموزش دانش آموزان را بر عهده دارند.

تقدیری بیان کرد: مقام معظم رهبری توصیه‌های جدی نسبت به گسترش رشته علوم و معارف اسلامی و تلاش برای اداره دولتی و بدون هزینه این رشته‌ها صورت گرفته تا مردم بتوانند از این دوره‌ها استفاده نمایند.

رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت با اشاره به اینکه این مدارس وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است، بیان کرد: با هماهنگی مدیران سازمان تبلیغات کشور و استان، اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد مدارس صدرا اداره کل تبلیغات اسلامی یزد یزد امام جمعه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: تعهد خیران نیک اندیش در سال گذشته ۱۴ هزار و ۴۵۷ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد سه برابری داشته است.
میثم لک زایی افزود:  بیش از ۲۱۰ هزار مترمربع از پشت بام مدارس سیستان و بلوچستان ایزوگام شد که در سیل اخیر جنوب استان یکی از مواردی که سبب شده آسیب کمتری به مدارس وارد شود، اقدامات پیشگیرانه نوسازی مدارس بوده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: امسال ۲۶۰ هزار مترمربع آسفالت محوطه مدارس در سطح استان انجام شده است.
وی یکی دیگر از اقدامات مهم دولت سیزدهم را آغاز طرح های محرومیت زدائی دانست و گفت: از این محل ۵۹ طرح با تعداد ۴۳۸ کلاس درس در حال ساخت است که در ماه‌های پایانی سال گذشته تعدادی از آنها به بهره برداری رسید.
لکزایی در خصوص هنرستان‌ها و شبانه روزی‌ها نیز افزود: ۳۰۷ کلاس درس همسو با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و فراگیری حرفه و گسترش عدالت آموزشی در سطح استان در حال ساخت است.

وی ادامه داد: هم اینک ۳۵ سالن‌های ورزشی و استخر‌های در دست ساخت داریم که بهره برداری از آنها کمک قابل توجهی به توسعه ورزش در بین دانش آموزان استان می‌کند.

دیگر خبرها

  • نشست وزرای علوم سازمان شانگهای در مسکو با حضور ایران
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • بیانیه مدرسین دروس معارف دانشگاه‌ها در حمایت از حمله به اسراییل
  • اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 
  • راه‌اندازی مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور