Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@12:33:33 GMT

قضیه کلاس‌های کانکسی شهرک مدنی چیست؟

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۶۲۸۳

قضیه کلاس‌های کانکسی شهرک مدنی چیست؟

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان گفت: مدرسه کانکسی شهرک مدنی به علت جمعیت زیاد این منطقه ایجاد شده و موقتی است.

فرزاد تیموری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هم اکنون 35 مدرسه کانکسی در سطح استان همدان وجود دارد که اغلب آنها در روستاهای دورافتاده واقع شده و بیشتر آنها کمتر از 10 دانش آموز دارند، افزود: مدارسی که به صورت کانکسی هستند همانند سایر مدارس بوده و دیوارها و سقف آنها از عایق های مخصوص هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره مدرسه ای واقع در شهرک مدنی شهر همدان که درون حیاط آن کانکس قرار دارد، عنوان کرد: این مدرسه 12 کلاسه پویندگان دانش است که به علت افزایش تعداد دانش آموزان به ناچار در این مدرسه کانکس استقرار یافته است.

تیموری با بیان اینکه در مقابل آن، یک مدرسه توسط خیر مدرسه‌ساز «سکینه امامی» ساخته شده و 6 کلاسه است، اظهار کرد: تصورات ما درباره کانکس و مدارسی با این عنوان کاملا متفاوت است به طوریکه دیوارها و سقف این مدرسه کاملا فنی بوده و از مواد پلی اورتان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در نزدیکی مدرسه پویندگان دانش دو مدرسه ۱۲ کلاسه برای رفع مشکل جمعیتی این منطقه در حال ساخت است که هفته دولت سال آینده افتتاح خواهد شد.

گفتنی است؛ مهرماه سال گذشته، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان در مراسم افتتاحیه مدرسه زنده‌یاد خانباغی شهر همدان، گفته بود: مدرسه تازه‌ساخت پویندگان با وجود اینکه مدرسه‌ای نوساز است، با کمبود فضای آموزشی مواجه شده و هیئت‌مدیره این مدرسه برای حل این مشکل مجبور به استفاده از کانکس برای آموزش دانش‌آموزان شده‌اند.

باب‌الحوائحی به نارضایتی دانش‌آموزان و خانواده آنها در این مدرسه اشاره و اظهار کرده بود: برای افزایش فضای آموزشی از مسئولان مربوطه درخواست کمک می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مدارس کانکسی سازمان نوسازی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اعتکاف علمی در ۴ مدرسه ملایر

ایسنا/همدان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از برگزاری اعتکاف علمی دانش‌آموزان در چهار مدرسه ملایر طی ایام نوروز خبر داد.  

مهدی عابدینی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، به حساسیت مقطع تحصیلی دور دوم متوسطه و نقش این پایه تحصیلی در آینده دانش‌آموزان اشاره و اظهار کرد: در این راستا اعتکاف علمی دانش‌آموزان در ایام نوروز برگزار می‌شود.

عابدینی نیا ادامه‌ داد: چهار پایگاه دخترانه شامل دبیرستان نمونه عشقی فرد، دبیرستان فرهیختگان، دبیرستان فرزانگان و دبیرستان حاج رهبر برای اعتکاف علمی نوروز ۱۴۰۳ در ملایر فعال هستند.

وی با بیان اینکه این پایگاه‌ها در مجموع پذیرای بیش از ۱۹۰ نفر از دانش‌آموزان متوسطه دوم هستند، کیفیت‌بخشی آموزشی و استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان را از جمله اهداف اجرای  طرح اعتکاف علمی دانش‌آموزان برشمرد.

عابدینی‌نیا با بیان اینکه مراکز سمپاد شهرستان نیز برنامه‌ریزی مختلفی در ایام نوروز برای دانش آموزان دارند، تصریح کرد: دبیرستان‌های علامه حلی و فرزانگان هم فعالیت مختص به مدارس سمپاد را در ایام نوروز برای دانش‌آموزان این مدارس دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر نوروز را فرصتی طلایی برای دانش‌آموزان کنکوری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه‌ به دید و بازدیدهای نوروزی، دانش آموزان در محلی امن و با آرامش می‌توانند به مطالعه بپردازند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • برگزاری اعتکاف علمی در ۴ مدرسه ملایر
  • راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار