Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده کلاهبرداری لیزبنگ خودرو معروف به پرهام امروز یکشنبه به ریاست قاضی حجت‌الاسلام محمدرضا مزیدی و با حضور ۳ متهم اصلی پرونده و تعدادی از شاکیان در ساختمان دادگاه تجدیدنظر استان در گرگان آغاز شد.

پرونده موسوم به لیزینگ خودرو شرکت پرهام آزادشهر ۲ هزار و ۴۸۱ شاکی در گلستان و ۲۵۳ شاکی در استان سیستان و بلوچستان دارد که به همه این شکایت ها با مجموع کلاهبرداری ۲۲۰ میلیارد ریالی در گلستان رسیدگی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پرونده ۳۳ هزار صفحه و ۲۶۰ جلد دارد که حداکثر در هشت نشست در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته به اتهام مهدی و نادر قوانلو و سید احمد میرمحمدی ۳ متهم اصلی پرونده با موضوع اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی خواهد شد.

پرونده های اخلال در نظام اقتصادی کشور در شعب ویژه رسیدگی می شود که به درخواست مسوولان قضایی استان گلستان برای تعیین دادگاه رسیدگی پرونده پرهام نیز با معاون اول قوه قضاییه نامه نگاری صورت گرفت تا در صورت امکان برای سهولت دسترسی شاکیان که بیشتر گلستانی هستند این پرونده در استان مورد رسیدگی قرار بگیرد.

متهمان در پرونده موسوم به لیزینگ خودرو شرکت پرهام، با تاسیس یک شرکت و با این ادعا که می‌توانند خودروهای ساخت داخل را چند میلیون تومان پایین‌تر از قیمت بازار به مشتریان بفروشند، میلیاردها تومان در استان های گلستان و سیستان و بلوچستان به جیب زدند./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۵۷۶ هکتار اراضی ملی گلستان به بیت‌المال

رئیس کل دادگستری استان گلستان، گفت: سال گذشته با رای دادگاه‌های استان نزدیک به ۵۷۶ هکتار جنگل و مرتع به بیت‌المال بازگشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی، اظهار داشت: سال گذشته با رای دادگاه‌های استان نزدیک به 576 هکتار جنگل و مرتع به بیت‌المال بازگشت که از این سطح بیش از 77 هکتار اراضی جنگلی و بیش از 475 هکتار هم مرتع بوده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان، افزود: بیش از 23 هکتار هم از اراضی ساحلی استان جزو اراضی بود که با ورود دادگستری استان، خلع ید شد .

وی گفت: برای اعمال دقت و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مربوط به اراضی ملی، دادگاه‌های ویژه‌ای در حوزه‌های قضایی استان اختصاص داده شد که نتیجه آن افزایش آرای خلع ید از عرصه‌های جنگلی و مرتعی استان است.

آسیابی ادامه داد: تاکید دادگستری بر اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و باغی هم سبب شد پارسال از تغییر کاربری 14 هکتار زمین کشاورزی و باغی استان هم جلوگیری شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان عنوان کرد: سال گذشته همچنین با پیگیری دادگستری،  برای حدود 300 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان به نام منابع دولت، سند صادر شد.

وی بیان کرد: مسدود شدن  431 چاه غیرمجاز، آزادسازی 152 هکتار حریم و بستر رودخانه‌ها از تلاش‌های دادگستری استان در حوزه حفظ حقوق عامه در سال 1402 بود.

انتهای پیام/581/

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی رکورددار دادگاه‌های علنی برخط شد
  • برگزاری بیش از ۴۰ دادگاه علنی برخط در خراسان جنوبی
  • برگزاری ۴۷ دادگاه علنی برخط در دادگستری خراسان جنوبی
  • تصمیم ایرلند برای شرکت در شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • 14 فروردین؛ نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین
  • انگلیس فعلا «آسانژ» را به آمریکا تحویل نمی‌دهد
  • بازگشت ۵۷۶ هکتار اراضی ملی گلستان به بیت‌المال