Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگو با این شبکه در پاسخ به این که بر مبنای گزارش نهادهای اطلاعاتی آمریکا، ایران نیز در میان کشورهایی است که با نفوذ سایبری قصد مداخله در انتخابات آمریکا را دارد و آیا ایران این تاکتیک را تاکتیکی موثر می‌داند گفت: برای ما مزیتی در انتخابات شما وجود ندارد که در آن مداخله کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در امور داخلی کشوری دیگر مداخله نمی‌کنیم اما یک جنگ سایبری در جریان است.

ظریف در این راستا اشاره کرد: آمریکا این جنگ سایبری را با حمله‌ای خطرناک و غیرمسئولانه [سایبری] به  تاسیسات هسته‌ای ما آغاز کرد که می‌توانست جان میلیون‌ها انسان را بگیرد. استاکس‌ نت را به خاطر  دارید؟ زیرو دی را به خاطر دارید؟ عملیات المپیک را به خاطر دارید؟ جنگی سایبری در میان است و ایران در آن درگیر است. هر جنگی که آمریکا آغاز کند، قادر به پایان دادن به آن نخواهد بود.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما شهروندان هندی روز جمعه در بزرگترین انتخابات جهان به پای صندوق‌های رای می‌روند، جایی که نزدیک به یک میلیارد رای‌دهنده دولت بعدی خود را انتخاب می‌کنند و تصمیم می‌گیرند که نارندرا مودی نخست‌وزیر را برای سومین دوره ریاست‌جمهوری انتخاب کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتخابات سراسری هند در میان تدابیر شدید امنیتی آغاز شد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که حزب بهاراتیا جاناتا به رهبری نارندرا مودی پیروز خواهد شد.

این رأی‌گیری در ۷ مرحله و طی ۶ ماه آینده در پرجمعیت‌ترین کشور جهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • هکر‌های چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا آماده می‌شوند
  • مداخله آمریکا در خاورمیانه؛ دغدغه جدید رأی دهندگان آمریکایی برای انتخابات ۲۰۲۴
  • نگرانی آمریکا از حمله ویرانگر هکرهای چینی
  • مدیر اف‌بی‌آی: هکرهای چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا آماده می‌شوند
  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • مدیر اف‌بی‌آی: هکر‌های چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا آماده می‌شوند
  • آماده شدن هکرهای چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا
  • سهامداری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی با مدل جدید چه مزیتی برای اقتصاد ایران دارد؟
  • عجیب اما واقعی؛ دریافت رمز ارز به خاطر تقلب در کنکور