Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  سیدحسن رسولی در تذکری به معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران، گفت: طرح ساماندهی مراکز آموزشی علمی-کاربردی شهرداری تهران، سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات وابسته در ۱۵ اردیبهشت ماه امسال در صحن شورای شهر به تصویب رسید. بر اساس این طرح شهرداری تهران موظف شده نسبت به ساماندهی موسسه و مراکز علمی کاربردی خود از ۹ مرکز به ۴ مرکز اقدام کند و رشته‌های تحصیلی هر یک از مراکز چهارگانه را به تصویب شورای شهر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در ۱۱ مردادماه امسال تذکری مبنی بر تسریع عملکرد شهرداری و لزوم ارائه کد رشته‌ها به شهرداری دادم که تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

خزانه دار شورای شهر تهران، اعلام کرد: در جلسه کمیته منابع انسانی و تشکیلات که اول تیرماه امسال با حضور مسئولین مرکز برگزار شد، مقرر شد کدرشته‌های تحصیلی موسسات علمی – کاربردی شهرداری تهران، پس از هماهنگی با کمیسیون‌های مرتبط، تعیین و طی لایحه‌ای به شورا ارائه شود.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، تصریح کرد: نه تنها شهرداری تا این لحظه نسبت به ارائه لایحه اقدام نکرده بلکه با تبلیغات نسبت به جذب دانشجو در رشته‌های مورد نظر خود اقدام کرده است. شایسته است شهردار در اسرع وقت نسبت به ارائه لایحه مربوطه اقدام کند. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مرکز علمی کاربردی شهرداری تهران شورای شهر تهران لایحه ساماندهی مراکز علمی کاربردی شهرداری معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران تخلفات شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سلیمان عباسی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه  نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت آغاز می‌شود. اظهار کرد: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت می‌توانند درخواست خود را در سامانه پکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی https://refah.swf.ir ثبت کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش علمی کاربردی و واحد استانی، مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود ارائه کنند.

گفتنیر است؛ مبلغ وام شهریه به ازای هر نیم سال تحصیلی ۳۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه دستاورد‌های علمی در همایش متخصصان اورولوژی اطفال درآمل
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • ساماندهی دستفروشان در قالب طرح ویژه شهرداری تهران
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • کودکان کار اتباع از تهران می‌روند
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند
  • طرح ۱۵ روزه شهرداری برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی