Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:54:25 GMT

تذکر باشگاه ذوب آهن به ارسلان مطهری

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۷۳۷۲

تذکر باشگاه ذوب آهن به ارسلان مطهری

مدیران باشگاه ذوب آهن به ارسلان مطهری بابت ابراز علاقه به استقلال تذکر دادند!

به گزارش "ورزش‌سه"، ارسلان مطهری مهاجم باتجربه ذوب آهن بعد از دیدار با استقلال در هفته پنجم لیگ برتر طی مصاحبه ای از علاقه قلبی اش به تیم آبی پوش پایتخت سخن گفت و همین موضوع باعث ناراحتی مدیران باشگاه ذوب آهن شده است.


در این خصوص مدیران ذوب آهن از علیرضا منصوریان خواسته اند تا مقدمات جلسه ای را با مطهری فراهم آورد تا در این جلسه به این بازیکن تذکرات لازم داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی باشگاه ذوب آهن در این خصوص گفته است: «مطهری از بازیکنان مهم و تاثیرگذار ما است و به نظر می‌رسد برخی دنبال شیطنت هستند تا تیم و بازیکن را به حاشیه ببرند. به نظرم باید بازیکن پس از هر بازی فقط درباره همان بازی صحبت کند.»


گفتنی است، ذوب آهن بعد از تساوی دو بر دو با استقلال تهران فردا در چارچوب رقابت های جام حذفی در جم میهمان پارس جنوبی است.

ارسلان مطهری ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارسلان مطهری ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۷۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال

به گزارش "ورزش سه"، خوسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به صورت قرضی به رئال مادرید ملحق شد و در این فصل توانسته است عملکرد خوب و قابل قبولی را در خط حمله این تیم به نمایش بگذارد اما ادامه حضورش در سانتیاگو برنابئو هنوز مشخص نیست.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شده بودند که کارلو آنچلوتی از عملکرد این بازیکن بسیار راضی است و دوست دارد که او را فصل آینده هم در بین بازیکنانش در رئال داشته باشد اما تصمیم نهایی در این باره بر عهده مدیران این باشگاه است.

روزنامه مارکا خبر داده است که مدیران رئال همچنان در حال ارزیابی شرایط برای امضای قرارداد دائمی با این ستاره اسپانیایی هستند. مسئله اصلی در امضای قرارداد مبلغ آن نیست، بلکه مدیران این باشگاه بیشتر در حال بررسی شرایط هستند که اگر اندریک و کیلیان امباپه در فصل آینده به ترکیب رئال اضافه شوند، شرایط برای خوسلو چطور پیش خواهد رفت.

این در حالیست که گفته می‌شود چند باشگاه عربستانی شرایط این بازیکن را از مدت‌ها قبل زیر نظر داشتند و قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو برای جذب او اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!