Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@19:01:28 GMT

ایمن سازی و حذف نقطه پرحادثه اروره گلپایگان

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۷۶۸۵

به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان، فیضی اظهار کرد: عملیات زیرسازی و آسفالت قوس اروره به منظور اصلاح هندسی و حذف نقطه پرتصادف ار وره در محور گلپایگان-دروتیکن-خونداب که از خرداد سال جاری آغاز شده بود، پایان یافت وی اعتبار اجرای این پروژه را بیش از هشت میلیاردریال اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گلپایکان با بیان اینکه زیر سازی و آسفالت رمپهای ورودی و خروجی روستای شورچه نیز با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال انجام شده است، خاطرنشان کرد: این پروژه با هدف اصلاح رمپ های ورودی و خروجی و نصب نیوجرسی جهت ساماندهی تردد سه راهی شورچه انجام شد. فیضی ارتقا ایمنی تردد در محورهای این شهرستان را هدف نهایی اقدامات انجام شده ذکر کرد و گفت: تمام تلاش کارکنان برای نیل به این هدف بسیج شده اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ایمن سازی رایگان دام‌های هویزه برعلیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله

 سید ناصر موسوی رئیس اداره دامپزشکی هویزه گفت: یکی از مهمترین اقدامات برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های واگیر دار دامی، واکسیناسیون به موقع و منظم با استفاده از واکسن موثر می‌باشد.

او می‌گوید: در همین راستا واکسیاسیون عمومی و سراسری بر علیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله در بیش از ۷۰ روستا در سطح شهرستان هویزه با اولویت مناطقی که در سال‌های گذشته درگیر تنش آبی بوده اند توسط اکیپ‌های دامپزشکی دولتی و بخش خصوصی به صورت رایگان آغاز گردید.

رئیس اداره دامپزشکی هویزه گفت: در این طرح سراسری واکسیناسیون بر علیه بیماری‌های واگیر دار دامی بالغ بر ۷۰ هزار راس دام سبک (گوسفند و بز) تحت پوشش واکسیناسیون قرار خواهند گرفت.

این مقام مسئول واکسیناسیون به موقع، انجام ضدعفونی به صورت مرتب و جلوگیری از تردد افراد متفرقه و وسایل نقلیه به دامداری را مهمترین راه پیشگیری از بیماری‌های واگیر دار دامی عنوان نمود.

موسوی در پایان گفت: دامداران در صورت بروز بیماری، برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری باید از جابه‌جا کردن دام خودداری کرده و دام و دامداری را قرنطینه نموده و مراتب را در کوتاهترین زمان ممکن به اطلاع اداره دامپزشکی برسانند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • آغاز ایمن سازی رایگان دام‌های هویزه برعلیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت