Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@07:48:14 GMT

توضیح رسمی پلیس مکه درباره قتل محافظ شاه سعودی

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۸۰۶۴

توضیح رسمی پلیس مکه درباره قتل محافظ شاه سعودی

به گزارش فارس، «محمد بن عبدالوهاب الغامدی» سخنگوی پلیس منطقه «مکه» در عربستان، امروز (یکشنبه) روایتی رسمی از جزئیات قتل «عبدالعزیز بن بداح الفغم» محافظ شخصی شاه سعودی اعلام کرد

آنچه مهم‌تر از جزئیات دیگر است این است که پلیس مکه اعلام کرده که محافظ شاه، در یک نزاع شخصی به قتل رسیده است.

به نوشته روزنامه «الریاض»، سخنگوی پلیس مکه گفت: عبدالعزیز الفغم شب گذشته (شنبه) به دیدار دوست خود به نام «عبدالعزیز السبتی» در منطقه «الشاطی» در استان «جده» رفته بود و دوست دیگرشان به نام «ممدوح بن مشعل آل علی» نیز به جمع آنها می‌پیوندد و در حالی که الفغم با ممدوح سخن می‌گفت، بین آنها مشاجره لفظی شکل می‌گیرد و ممدوح خانه را ترک کرده و پس از مدتی با سلاح گرم باز می‌گردد و به سمت الفغم و دیگر افراد حاضر در آن جمع شلیک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر ادعای سخنگوی پلیس منطقه مکه، پس از این تیراندازی، نیروهای امنیتی به محل حادثه رسیده و با فرد ضارب که قصد تسلیم نداشت درگیر می‌شوند و او را به قتل می‌رسانند.

به گفته این مقام سعودی، در این حادثه «عبدالعزیز الفغم» پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و «عبدالعزیز السبتی» به همراه دو خدمتکار فیلیپینی مجروح شدند. همچنین بر اثر شلیک بی هدف فرد ضارب پنج نیروی امنیتی نیز زخمی شدند. او در ادامه گفت که تحقیقات تکمیلی در خصوص این واقعه در جریان است.

سخنگوی پلیس منطقه مکه همچنین گفت کشته شدن قاتل به این دلیل بود که تلفات بیشتری به وجود نیاید.

بسیاری از کاربران فضای مجازی کشته شدن سریع فرد ضارب را مشکوک قلمداد کرده و نوشته‌اند که شاید دولت سعودی خواسته با کشتن وی حقایقی را کتمان کند.


تصویری از حضور نیروهای امنیتی در محل تیراندازی و درگیری با فرد ضارب

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با همتای سعودی

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در کفتگوی تلفنی با امیر فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی در خصوص آخرین تحولات منطقه گفتگو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرعبداللهیان در این تماس توضیحاتی در خصوص تلاش‌ها و اقدامات دیپلماتیک ایران در دو هفته گذشته برای پیگیری حقوقی و بین‌المللی اقدام متخلفانه رژیم صهیونیستی و بی‌عملی شورای امنیت در نتیجه مخالفت آمریکا و دو‌ کشور اروپایی با محکومیت این رژیم ارایه نمود. 

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه اقدام نیروهای مسلح کشورمان در‌ پاسخ به تعرض رژیم صهونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را در چارچوب دفاع مشروع مطابق ماده 51 منشور ملل متحد توصیف کرد. 

فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی نیز در این گفتگو ضمن تشکر از توضیحات ارائه شده، بر نیاز منطقه به ثبات و امنیت و گسترش همکاری های منطقه و بین المللی بین دو کشور تاکید نمود.

طرفین همچنین بر استمرار رایزنی ها بین دو کشور تاکید کردند.

واکنش عربستان به پاسخ موشکی پهپادی ایران به اسرائیلشکاف میان سران اشغالگران پس از پاسخ موشکی پهپادی ایرانکمک 10 کشور به اسرائیل در رهگیری پهپادها و موشک‌های ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • حمله با چاقو به کشیشِ استرالیایی در شهر سیدنی+ فیلم
  • نگاه دولت های عربی به درگیری ایران و اسراییل
  • گفتگوی امیرعبداللهیان و وزیر امور خارجه عربستان سعودی
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با همتای سعودی
  • اعلام هویت ضارب حمله به مرکز خرید سیدنی
  • اعلام هویت ضارب حمله مرگبار به مرکز خرید سیدنی
  • واکنش عربستان به پاسخ موشکی پهپادی ایران به اسرائیل
  • افزایش شمار قربانیان چاقوکشی در سیدنی
  • فاجعه جان سینا در نقش محافظ شخصی