Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، در دومین روز از چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت‌کنندگان در رشته‌های دعاخوانی و اذان به رقابت می‌پردازند و در انتهای نوبت صبح این رقابت‌ها پایان می‌پذیرد.

در رشته اذان به ترتیب نوبت از پیش تعیین‌شده نمایندگان استان‌های آذربایجان غربی، قم، خوزستان، مازندران، گیلان، یزد و تهران (دو نماینده) از حدود ساعت 10:30 تا قبل از اذان ظهر به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در رشته دعاخوانی که رقابت‌های آن از ساعت 8 تا 10 صبح امروز برگزار شده، به ترتیب قرعه نمایندگان استان‌های البرز، زنجان، یزد، سمنان، قم، چهارمحال و بختیاری،‌ خوزستان، کرمان و فارس به اجرای برنامه پرداخته‌اند.

در برنامه روز دوم چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، ابتدا مراسم اختتامیه بخش اول این مسابقات، از ساعت 15:30 تا 16:30 برگزار می‌شود و پس از آن نیز رقابت‌های رشته قرائت ترتیل آغاز خواهد شد.

بنابر این گزارش، مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات صبح روز گذشته، ششم مهرماه، در سالن ابن‌سینای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز و رقابت‌های رشته هم‌خوانی و هم‌سرایی نیز در همان روز اول برگزار شد و به پایان رسید.

یادآور می‌شود، چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود، رقابت‌های بخش آقایان روز یازدهم مهرماه با برگزاری مراسم اختتامیه پایان می‌یابد و رقابت‌های بخش بانوان از روز روز دوازدهم تا نوزدهم همین ماه در جریان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا مسابقات چهل و دومین دوره اصفهان اذان دعاخوانی مدیحه سرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد

نتایج آزمون رشته‌های بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی و رشته‌های حفظ و معارف از بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،نتایج آزمون رشته‌های بخش معارفی و رشته‌های حفظ از بخش آوایی و رشته‌های حفظ و معارف از بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور اعلام شد.

آزمون مجازی ۸ رشته از بخش معارفی و ۲ رشته از بخش‌های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و ۴ رشته حفظ از بخش آوایی ۲۷ و ۲۸ فروردین برگزار شد.


از بین شرکت کنندگان افرادی که بالاترین نمرات را کسب کردند؛ با توجه به ظرفیت پذیرش در مرحله سراسری، به عنوان راه یافتگان به مرحله سراسری شده اند.

گفتنی است تاریخ و نحوه برگزاری آزمون در بخش معارفی و بخش‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه مرحله سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی این معاونت، برگزیدگان در رشته‌های حفظ از بخش آوایی در مرحله سراسری به صورت حضوری و در قالب آزمون شفاهی به رقابت می‌پردازند.

شایان ذکر است، بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشجویان کشور، دانشگاه کردستان میزبان مرحله سراسری این جشنواره خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب استان اصفهان در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت