Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،صاحب شکری بعنوان تنها نماینده مازندران در دوره آموزشی مربیگری درجه یک آسیا که با حضور مربیان بزرگ و نام آشنایی همچون سهراب بختیاری زاده، سپهر حیدری، جمشیدیان، سیانکی، علوی، نوری، عباس آقایی، انصافی، ناصر فرشباف و فراز فاطمی همراه بود، حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره آموزشی در دو مرحله و در تاریخ‌های ۵ تا ۱۸ مرداد در مرحله نخست و مرحله نهایی نیز از ۲۰ شهریور تا ۵ مهرماه برگزار شد.

صاحب شکری دانشجوی دکتری فیزیولوژی تربیت بدنی مربی گری خود را زا سال ۱۳۸۲ آغاز کرده و در طول این مدت ۹ عنوان قهرمانی، ۶ نائب قهرمانی و ۲ مقام سومی در رقابت‌های استانی و کشوری با تیم فوتبال فرابرتر فریدونکنار را در کارنامه دارد.
شکری  پیش از این همچنان دو سال پیاپی در ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ مدیر برتر مدارس فوتبال کشور برگزیده و تجلیل شده است.
انتهای پیام/س حضورتن‌ها مربی مازندرانی در دوره مربیگری درجه یک آسیا در تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر مازندرانی در بازی‌های آسیایی قرقیزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در دومین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان، در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی اهل آمل پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این مرحله مقابل جئونگ یئول ون از کره جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

ساروی در این دیدار با یوسوف ماتسی اف از قزاقستان مبارزه کرد که ۹ بر صفر به پیروزی رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.

ناصر علیزاده دیگر ورزشکار مازندرانی هم دیروز در رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا، صاحب گردن آویز طلا شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده دلاوری از خطه قهرمان پرور نور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۱ آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱ بر ۱ از سد ماساتو سومی از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

علیزاده در دیدار نهایی به مصاف میان نورسلطان تورسینوف از قزاقستان  فت و مدال طلا را بر گردن آویخت.

دیگر خبرها

  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)
  • قهرمانی کشتی گیر مازندرانی در بازی‌های آسیایی قرقیزستان
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • مربی آینده بارسلونا از امارات می‌آید!
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست