Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:07:09 GMT

سوارس آقای چهارصد گله (عکس)

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۹۱۲۶

لوئیس سوارز،مهاجم اروگوئه ای بارسلونا، به رکورد 400 گل باشگاهی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب موفق شد پس از پنج ماه در یک بازی خارج از خانه مقابل ختافه به پیروزی دست پیدا کند.


لوئیس سوارز و جونیور فریپو زننده گل های بارسا در این دیدار بودند.


لوئیس سوارز با گلزنی در بازی دیشب به رکورد فوق العاده 400 گل باشگاهی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سوارز که فوتبالش را از ناسیونال اروگوئه آغاز کرده بود برای این تیم تنها 12 گل به ثمر رساند و بعد از آن راهی خرونینخن شد و برای این تیم هلندی هم موفق به ثبت 15 گل شد.


پس از خرونینخن این آژاکس بود که سوارز را به خدمت گرفت و او در این تیم هلندی توانست رکورد فوق العاده 111 گل را به ثبت برساند.


او پس از آژاکس درخشش خود را این بار در لیگ برتر و باشگاه لیورپول نیز ادامه داد و توانست برای این تیم انگلیسی 82 گل به ثمر برساند.


سوارز بعد از جدایی از لیورپول به بارسلونا پیوست. او که تا قبل از بازی دیروز مقابل ختافه، 179 گل برای آبی اناری ها به ثمر رسانده بود، دیروز موفق شد  با پاس گل زیبای تراشتگن صد و هشتادمین گل خود برای بارسا به ثبت برساند.


همچنین گل دیروز سوارز تبدیل به چهارصدمین گلی شد که او در تمام باشگاه هایی که در آن حضور داشته، به ثمر رسانده است.

 

لوئیس سوارز بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوئیس سوارز بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در بازی هفته سی و سوم سری A برای رم به میدان رفت و موفق به گلزنی شد. با این وجود تیمش در بازی خانگی مقابل بولونیا با نتیجه 3-1 شکست خورد.

رم در این بازی نیمه اول را با شکست 2-0 به پایان رساند و آزمون بعد از تعویض در دقیقه 52 موفق شد در دقیقه 56 یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما در دقایق پایانی میزبان یک گل دیگر دریافت کرد تا امیدهای یاران آزمون برای فرار از شکست در این بازی، از بین برود.

سردار آزمون پس از این بازی به دازن گفت:"گاهی اوقات بازی ها ممکن است به این شکل پیش برود، مطمئناً می‌خواستیم سه امتیاز را در خانه کسب کنیم، اما در یک بازی هم امکان دارد که برنده شوید و یا اینکه شکست بخورید."

از آزمون سوال شد که وضعیت خوبی دارد و به نظر خودش چقدر می‌تواند به رم کمک کند؟ این مهاجم ایرانی پاسخ داد:"این وظیفه هر کسی است که تا حد امکان به تیم کمک کند، همه ما باید به تیم کمک کنیم."

دیگر خبرها

  • فوری: ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • (ویدیو) ضرغامی: هر دولتی مردم را شاد کند موفق است
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • چرا تاکنون موفق به پیوند مغز نشده‌ایم؟ + فیلم
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد