Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@00:31:15 GMT

جداسازی سازمان آتش‌نشانی فردیس از کرج

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۹۱۸۲

جداسازی سازمان آتش‌نشانی فردیس از کرج

سرپرست شهرداری فردیس گفت: طرح جداسازی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس از کرج در قالب یک کارگروه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

به گزارش ایمنا، مسعود نجفی با بیان اینکه کار آتش‌نشانی ایثارگری و بر مبنای عشق به مردم است، اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس با حداقل امکانات کار می‌کند و این خدمات موثر نشان از عشق به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس و روز آتش‌نشان، عنوان کرد: این دو مناسبت، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های آتش‌نشانان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، تداعی می‌کند.

سرپرست شهرداری فردیس با بیان اینکه لایحه پرداخت پاداش به آتش‌نشانان شهرداری فردیس اوایل شهریور به شورای اسلامی شهر ارسال شد، اضافه کرد: این لایحه روز سوم مهرماه در صحن علنی شورای اسلامی شهر به اتفاق آراء به تصویب رسید و پس از سیر مراحل قانونی به آتش‌نشانان این شهرداری پرداخت می‌شود.

نجفی با بیان اینکه ایثارگری آتش‌نشانان در راستای حفظ جان و مال مردم در حوادث انکار نکردنی است، تصریح کرد: آتش‌نشانان و امدادگران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس با حداقل امکانات بهترین خدمات را به شهروندان ارائه می‌کنند که این اقدام ستودنی است.

وی با بیان اینکه طرح انتزاع سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس از کرج در قالب یک کارگروه به صورت ویژه در حال پیگیری است، عنوان کرد: فردیس به لحاظ دارا بودن ظرفیت‌های ملی از جمله انبار نفت، نیروگاه و ... نیازمند تجهیزات ویژه امدادی و آتش‌نشانی است که در همین راستا تجهیز و به‌روزرسانی امکانات این سازمان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

سرپرست شهرداری فردیس با بیان اینکه مدیریت شهری در نظر دارد بخشی از مازاد درآمد دوسال گذشته شهرداری را به‌بروزرسانی تجهیزات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اختصاص دهد، خاطرنشان کرد: هیئت مدیره سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس پیگیری‌های لازم را برای اعزام آتش‌نشانان و خانواده آنان به مشهد مقدس به صورت دوره ای اقدام کند.

کد خبر 391374

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آتش نشاني شهرداری شهرهاي ايران مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی آتش نشان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد: در تاریخ ۳۱ فروردین ماه ساعت ۱۷:۳۸ طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان حادثه‌ای مبنی برگم شدن ۲ کودک ۷ و ۸ ساله در کوه بمو قرار گرفت و بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۲۱ و ۱۲ و ۱۴ با تجهیزات تخصصی به همراه ۱۴ نفر کوه نورد را به محل اعزام کرد.

در بررسی تیم‌های عملیاتی مشخص شد ۲ کودک ۷ و ۸ ساله به همراه پدرشان در منطقه بمو بودندکه متاسفانه این دوکودک در ارتفاعات کوه بمو گم می‌شوند.

در این عملیات تیم امدادو نجات آتش نشانی با ایمنی کامل پس از طی مسیرصعب العبور و تقسیم بندی نیرو‌های عملیاتی به ۲ تیم، پس از ۲ ساعت تلاش موفق شدند این دوکودک را در ارتفاعات کوه بمو قبل از تاریکی هوا پیدا و به صورت صحیح و سالم به پایین کوه انتقال و به والدینشان تحویل دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک
  • شهردار منطقه ۱۱ تهران : برخی سازمان ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • معرفی شرکت‌های صلاحیت‌دار کرمان برای ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی
  • برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن