Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق تیم ملی نیجریه با شیوع شوخی با مسئله نژادها مخالف است. 

طرفداری- ویکتور آنیچبه، مهاجم سابق اورتون که روز گذشته به عنوان کارشناس تلویزیونی در شبکه اسکای اسپورتس حضور داشت، به انتقاد از برناردو سیلوا و باشگاه منچسترسیتی به خاطر حواشی اخیر پرداخت.

به گزارش گاردین، سیلوا که به تازگی به خاطر شوخی با مندی در فضای مجازی با حواشی زیادی رو به رو شده است، روز گذشته مورد حمایت پپ گواردیولا و رحیم استرلینگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنیچبه با این که برناردو سیلوا را نژادپرست نمی‌داند، می‌گوید جای شوخی در رختکن است نه در شبکه‌های اجتماعی.

خودش این را بهتر می‌داند... افراد زیادی او را دنبال می‌کنند. وقتی چنین مطلبی را ارسال می‌کنید، بقیه را هم دعوت می‌کنید که به این حرکت ملحق شوند و با این چیزها شوخی کنند... این می‌تواند گسترش یابد. برناردو سیلوا خواهد دانست که اشتباه کرده است... فکر نمی‌کنم باید این کار را انجام می‌داد و نحوه مدیریت منچسترسیتی در قبال این مسئله مثل یک جوک است... به نوعی گفتند رسانه‌ها باید روی چیزهای دیگری تمرکز کنند. نه، این شما هستید که باید بازیکنان‌تان را اصلاح کنید تا چنین چیزهایی را در شبکه‌های اجتماعی ارسال نکنند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین فلاح بازیکن چپ پای خودروسازان که در این فصل حضور در  پست‌های متعددی را تجربه کرده در مسابقه با هوادار هم برای تیم تحت هدایت رضا عنایتی مثمرثمر واقع شد.

فلاح که در بازی اخیر در نقش وینگر چپ برای پیکان به میدان رفته بود، بارها با تحرکات و نفوذهای خود توانست خط دفاعی حریف را آزار بدهد و در اواخر نیمه اول هم زهر خود را به تیم حریف ریخت.

این بازیکن توانمند وقتی تیمش دو بر صفر عقب بود، در یک صحنه با نفوذی خوب داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و از توانمندی خود در زدن ضربات دقیق و محکم با پای چپ استفاده کرد و دروازه را گشود.

فلاح که در این فصل سه بار با پای چپ تخصصی خود برای پیکان گل زده بود، مقابل هوادار با استفاده از همین توانایی کم‌نظیر چهارمین گل فصل خود را وارد دروازه حریف کرد تا نشان بدهد توانایی خاصی در زدن گل و شوت به دروازه با پای چپ دارد.

بی‌شک گلی که فلاح به زیبایی وارد دروازه هوادار کرد، عاملی مهم در بازگشت پیکانی‌ها به بازی مقابل هوادار بود و در نهایت هم آنها یک امتیاز از این مصاف حساس دشت کردند.

عکاس: حامد عراقی

دیگر خبرها

  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • برناردو سیلوا: کروس و مودریچ الگوهای من هستند
  • تاثیر تورم بر رفتار‌های فرهنگی
  • دیدار وزیر خارجه ترکیه با نمایندگان حماس در قطر
  • ماجرای تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟
  • رد جایزه قلم آمریکا برای موضع ناکافی در قبال جنگ غزه