Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@13:25:59 GMT

یادواره شهدای روستای بیجاربین آستارا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۹۸۲۵

یادواره شهدای روستای بیجاربین آستارا برگزار شد

آیین معنوی یادواره پنج شهید والامقام روستای بیجاربین از توابع بخش مرکزی بندر آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«یعقوب نمازی» در یادواره پنج شهید والامقام روستای بیجاربین در مسجد جامع این روستا یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و افزود: عزت اسلام از برکت خون شهیدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه شهدا ناظر بر اعمال، رفتار و کردار ما هستند، تصریح کرد: هر کس شهدا را ناظر بر اعمال خود بداند، مسیر زندگی‌‌اش رنگ و بوی سعادت می‌گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس، جنگ تمام دنيای كفر عليه ايران اسلامی بود، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا امروز ابرقدرت‌ترین کشور در دنیا است.

 

حجت الاسلام نمازی گفت: امروز ايران اسلامی به آن درجه از قدرت و اعتبار رسيده كه تمام ابرقدرت‌های دنيا از كشور ما حساب می‌برند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه به برکت خون شهدا پرتو انقلاب اسلامی از ایران صادر شده و ندای اسلام و معارف نورانی آن در سراسر دنیا طنین انداخته است، افزود: نباید به رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام بی‌تفاوت باشیم.

 

وی اضافه کرد: شهدا كسانی بودند كه با پی بردن به عظمت حق تعالی در مسير روشن حق و حقيقت به شهادت رسيدند.

 

حجت الاسلام نمازی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام در هر جبهه تابع ولایت فقیه بوده و هستند، گفت: امروز کشور ما نیازمند ولایت‌مداری و انقلاب‌گری و روحیه جهادی است و اگر بخواهیم شهیدان از ما راضی باشند باید انقلابی بمانیم.

 

گفتنی است، مداحی، ذکر مصیبت و سینه زنی در سوگ شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و مدافع حرم پایان بخش این آیین معنوی در روستای بیجاربین بندر آستارا بود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته دفاع مقدس اربعین حسینی دفاع مقدس نماز جمعه کانون های مساجد خطبه های نماز جمعه اردبیل عزت و اقتدار یادوراه شهدا بندر آستارا هفته دفاع مقدس شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس

سردار رونده مشاور و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در یادواره شهدای جهبه مقاومت گرامیداشت شهدای کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهدای مدافع حرم هرمزگان گفت: در عملیات وعده صادق، دنیا با گوشه‌ای از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران آشنا شد.

وی افزود: این عملیات ثابت کرد که توانمندی جمهوری اسلامی ایران از مرز بازدارندگی گذشته است و به مرحله توازن رسیده است.

سردار رونده گفت: در این عملیات از کمک‌های نیروی جان بر کف ارتش استفاده شد.

سرهنگ پاسدار ماندگاری فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس هم گفت: این یادواره برای ایجاد انسجام و همدلی مردم برای مقابله با تهدید‌های دشمنان و حمایت از جبهه مقاومت برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان،
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان
  • پایان مسابقات فوتسال جام شهدا در عقدا