Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:50:03 GMT

ترس لیورپول از انتقال کلوپ به تیم ملی آلمان

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۰۲۰۶

ترس لیورپول از انتقال کلوپ به تیم ملی آلمان

باشگاه لیورپول به خاطر از دست دادن سرمربی‌اش یورگن کلوپ نگران است و می‌ترسد کلوپ با ترک این باشگاه سکان هدایت تیم ملی کشورش آلمان را بدست بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر می‌گوید باشگاه لیورپول از اینکه سرمربی‌اش یورگن کلوپ این باشگاه را ترک کرده و سکان هدایت تیم ملی آلمان را به دست بگیرد به شدت نگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول معتقد است فدراسیون فوتبال آلمان به دنبال جانشین کردن یواخیم لوو با کلوپ است و از این می‌ترسد که کلوپ در نهایت با پیشنهاد آلمانی‌ها موافقت کند.

 

 

در حال حاضر از قرارداد فعلی کلوپ با لیورپول سه سال دیگر باقی مانده و او تا سال 2022 سرمربی این تیم است ولی کلوپ تا این لحظه از تمدید قراردادش به تاریخهایی بعد از این تاریخ خودداری کرده است.

 

میرر می‌گوید کلوپ که اخیرا جایزه بهترین مربی سال فیفا را دریافت کرد از مدتها پیش آرزوی سرمربی‌گری در تیم ملی کشورش آلمان را دارد. در حال حاضر یواخیو لوو سرمربی آلمان است ولی فدراسیون فوتبال آلمان این روزها به دنبال جانشینی برای لوو می‌گردد تا اگر دوران او در مانشافت به پایان برسد گزینه آماده‌ای در اختیار داشته باشد.

 

 

لیورپول در حال حاضر و با شروع فصل جدید لیگ برتر انگلیس هر هفت بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده است.

 

 

 

یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم

لیورپولِ یورگن کلوپ در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف اورتون رفت که این بازی با برتری 2-0 تافی‌ها همراه شد.

دانلود (0.8MB)

دیگر خبرها

  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است