Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@01:49:00 GMT

ساخت موزه دفاع مقدس از اولویت‌های قزوین است

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۰۴۳۳

ساخت موزه دفاع مقدس از اولویت‌های قزوین است

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین روز یکشنبه در مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت نیروهای مسلح استان قزوین با بیان این مطلب گفت: این فضا می تواند نسل جدید را با شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به خوبی آشنا کند.

امیر سرتیپ بهنام پیری در بخش دیگری از صحبت های خود گفت:امروز در مقطعی حساس قرار داریم و همین مساله ایجاب می‌کند تا وحدت و یگانگی بین نیروهای مسلح مانند دوران دفاع مقدس در اوج باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس را داعیه داران جنگ با دشمنان دانست و اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ارزشیابی پیشکسوتان دوران جنگ تحمیلی، اقدام و تلاش‌های خوبی از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این خصوص در حال انجام است.
وی اضافه کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مفدس در قزوین کار جمع آوری اسناد و مدارک مربوط به رزمندگان آن دوران و احداث موزه دفاع مقدس را در سرلوحه کارهای خود قرار داده است.
این مسئول با اشاره به اینکه دفاتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ۳۲ نقطه کشور تاسیس و فعالیت دارند، افزود: این اداره کل در قزوین ضمن جمع آوری اسناد و مدارک رزمندگان آن دوران، سالانه اقدام به چاپ ۵۰ کتاب در زمینه دفاع مقدس می‌کند.
امیر پیری تصریح کرد: هم اکنون نیز ساخت موزه دفاع مقدس را به عنوان خانه دوم پیشکسوتان دوران جنگ تحمیلی در اولویت برنامه های خود قرار دارد.
در پایان این مراسم تعدادی از خانواده های معزز شاهد و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس نیروهای مسلح استان مورد تقدیر قرار گرفتند.
۸۰۵۴*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی دفاع مقدس قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم احیای شب‌های قدر با همکاری هیأت انصارالحسین (ع) در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم احیا برگزار می‌شود.

در این مراسم امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

این مراسم روزهای ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود و تا ۳ بامداد ادامه دارد.

حضور در این مراسم منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیأت است. علاقمندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی مراجعه کنند.

کد خبر 6063387 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند