Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس گفت: دستاورد‌های طرح تحول راهبردی دانشگاه در امور مربوط به اعضای هیئت علمی به تشکیل هسته شناسایی و تسهیل جذب استادان برجسته داخل و خارج از کشور منجر می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، محمدرضا کلباسی معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس گفت: دفتر امور هیئت علمی معاونت آموزشی در راستای طرح تحول راهبردی اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کلباسی ادامه داد: تصویب اصلاحیه دستورالعمل ترفیع سالیانه اعضای هیئت علمی دانشگاه با تمرکز بر فعالیت‌های کارآفرینی و بین‌المللی سازی و همچنین تصویب موضوع اعطای پایه تشویقی به اساتید سرآمدی آموزشی در هیئت امنای دانشگاه از جمله این اقدامات است.

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: در راستای طرح راهبردی، ۳ شیوه‌نامه در دفتر امور هیئت علمی معاونت آموزشی تدوین شد. شیوه‌نامه انتخاب و تشویق استادان سرآمدی آموزشی، شیوه‌نامه بکارگیری آموزشی مدرسین مدعو خبره و افراد صاحبنظر و شیوه نامه تأثیر امتیاز کیفیت تدریس در ترفیع سالانه اعضای هیئت علمی با هدف بالابردن کیفیت آموزش تدوین شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از دستاورد‌های طرح تحول راهبردی دانشگاه تربیت مدرس در امور مربوط به اعضاء هیئت علمی می‌‍توان به تشکیل هسته‌ شناسایی و تسهیل جذب استادان برجسته داخل و خارج از کشور و بورسیه‌های خارج و طراحی کاربرگ‌های ارزشیابی دروس عملی اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تربیت مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است

ایسنا/هرمزگان رئیس دانشگاه هرمزگان گفت: تاسیس رشته‌های جدید و تدوین سرفصل‌های آموزشی متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است.

مصطفی ظهیری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، هرمزگان را استان فرصت‌ها دانست و اظهار کرد: استان هرمزگان به واسطه دارا بودن ظرفیت‌های گسترده و متنوع، راهبردی‌ترین استان ساحلی کشور محسوب می‌شود.

وی، با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی برای بالفعل کرده ظرفیت‌های بالقوه استان هرمزگان، عنوان کرد: در صورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز علمی نقش مهمی در تحقق اهداف دارد.

رئیس دانشگاه هرمزگان، بیان کرد: دانشگاه هرمزگان به عنوان دانشگاه جامع استان هرمزگان با دارا بودن بیش از ۲۳۰ عضو هیات علمی در ۱۴۹ رشته تحصیلی در مقاطع مختلف، تمام همت خود را برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های خدادای استان هرمزگان به کار گرفته است.

ظهیری‌نیا، با اشاره به برگزاری دو همایش با همکاری اتاق بازرگانی طی ۶ ماه گذشته در استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: محوریت همایش‌های برگزار شده طی مدت اخیر که یکی از آن‌ها نیز روز گذشته بود، اقتصاد دریا محور بود و سعی شد از بعد علمی و تخصصی‌تر به این موضوعات پرداخته شود.

وی تصریح کرد: دانشگاه هرمزگان سعی دارد به بهره‌گیری از اسناد بالادستی به ویژه سند توسعه اقتصاد دریا محور که توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ابلاغ شد، پرداخته و فعالیت‌ها را ساماندهی ‌و برنامه تحولی خود در این زمینه ‌تدوین کند که یکی از این برنامه‌های تحولی، توسعه رشته‌های متناسب با اقتصاد دریا محور و پذیرش‌های متناسب با ظرفیت‌های استان هرمزگان است.

وی ادامه داد: تا کنون در این زمینه اقداماتی نیز انجام شده است که تاسیس رشته‌های جدیدی که ماموریت‌گرایی را دنبال می‌کند در دستور کار استان هرمزگان است.

رئیس دانشگاه هرمزگان، تشریح کرد: بازنگری در سرفصل‌های آموزشی موجود از دیگر اقداماتی است که درحال انجام شدن است تا محتوای مطالب آموزشی را متناسب با ظرفیت‌های استان هرمزگان سوق دهیم، چراکه وزارت علوم این ظرفیت را دارد که سرفصل آموزشی دوره‌های ۴۰ واحد درسی، متناسب با ظرفیت‌های استانی و محلی تدوین شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • انسیه خزعلی: فرآیند فرزندخواندگی تسهیل شد
  • دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای هنر با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود
  • حضور اساتید برجسته در دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای در ادبیات و هنر
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد