Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس، نمایش میدانی بازسازی عملیات و الفجر ۲ با عنوان «رد پای خدا» برای نخستین بار در شهرستان آران و بیدگل اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس، نمایش میدانی بازسازی عملیات و الفجر ۲ با عنوان «رد پای خدا» برای نخستین بار در شهرستان آران و بیدگل اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل در حاشیه این نمایش گفت: نمایش «ردپای خدا» به نویسندگی آقای مهدی مسیبی و به کارگردانی مجید یونسی و آقایان مجید نظیمی آرانی و رحمت الله کریمشاهی به عنوان مشاوران کارگردان و با تعداد ۲۰ بازیگر به مناسبت هفته دفاع مقدس در فضای باز و با روایتگری آقای هادی صباغی برای حاضرین در مراسم اجرا شد و نزدیک به دو هزار نفر از این نمایش استقبال کردند.

 

«سعید ضابطی» افزود: این نمایش بر اساس خاطرات رزمنده دفاع مقدس «کریم ابتدایی» به صورت مشارکتی و با همکاری بین دستگاهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناحیه مقاومت بسیج، گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا، شهرداری آران و بیدگل، مجمع رهروان وصال شهرستان آران و بیدگل، شورایاری شهرک مسکونی مهر، پایگاه مقاومت بسیج مهدیه مجتمع مسکونی مهر آران و بیدگل، کانون بسیج هنرمندان و آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

وی بیان داشت: در این نمایش، نحوه عملیات در منطقه عملیاتی کردستان و به شهادت رساندن رزمندگان اسلام توسط نیروهای عراقی به تصویر کشیده شده و گوشه ای از جانفشانی و ایثار جوانان متعهد و ارزشی نظام را به صحنه نمایش گذاشته است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل، حمایت از هنرمندان ارزشی و نمایش های ارزشی را سرلوحه کارهای فرهنگی هنری دانست و اعلام کرد: درصدد هستیم تا با برگزاری نخستین جشنواره سودای کویر، چنین نمایش هایی را در جشنواره از هنرمندان شهرستان شاهد باشیم.

 

سعید ضابطی اظهار داشت: یکی از راه های انتقال مفاهیم ارزشی و خاطرات هشت سال دفاع مقدس ابزار هنر بویژه هنر نمایش است که این نمایش با این رویکرد در فضای باز به منظور انتقال به عموم مردم بویژه نسل جوان انجام شد./

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نماز جمعه هفته دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی اصفهان یادواره شهدا کانون های مساجد عملیات والفجر۲ شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش طرح‌های گرافیکی هنرمندان استان همدان با موضوع وعده‌ صادق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب آران و بیدگل با ۳ مصدوم
  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • نمایش طرح‌های گرافیکی هنرمندان استان همدان با موضوع وعده‌ صادق
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است