Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا استقامتی متخصص داخلی فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی) با تاکید بر ضرورت مراقبت‌های لازم از بیماران دیابتی نوع یک، گفت: این نوع بیماران باید هر روز نسبت به اندازه گیری میزان قند خون خود در چند نوبت اقدام کرده و در زمان‌های مشخص تزریق انسولین را انجام دهند.

اخبار اجتماعی- وی با بیان اینکه انجام آزمایشات دوره‌ای برای بیماران مبتلا به دیابت نوع یک لازم است، افزود: انجام آزمایشات کلی حداقل ۴ ماه یک بار لازم است و این بیماران باید تحت نظر پزشک در خصوص نحوه و میزان انسولین تزریقی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقامتی با تاکید بر اینکه بیماران دیابتی باید تحت نظر معاینات پزشکی چشم، قلب و کلیه باشند، تصریح کرد: در کوتاه مدت بیماری دیابت عارضه خاصی ایجاد نمی‌کند، اما در بلند مدت اگر معاینات دوره‌ای صورت نگیرد می‌تواند عارضه ایجاد کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دیابت پزشک قلب قند دیابتی بیماران دیابتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای زخم دیابتی‌ها این سبزی معجزه می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

دیابت با بسیاری از عوارض طولانی مدت همراه است که یکی از آن‌ها زخم‌های مزمن است. زخم‌های دیابتی ممکن است برای چندین ماه یا حتی چندین سال بهبود نیابند.

نتایج به دست آمده توسط دانشمندان مبنی بر تاثیر اسفناج بر تسریع بهبودی زخم‌های دیابتی ممکن است به دلیل وجود ویتامین‌هایی در اسفناج باشد که با افزایش سطح کلاژن، فیبروبلاست‌ها و تراکم عروقی در زخم‌ها، در روند بهبودی تسریع ایجاد می‌کنند.

دانشمندان پیشنهاد می‌کنند که می‌توان از عصاره اسفناج برای درمان موثر زخم‌های دیابتی مزمن استفاده کرد، اما تحقیقات بیشتری در مورد انسان مورد نیاز است.

عصاره اسفناج همچنین حاوی تیلاکوئید‌ها و انواع اسید‌های آمینه است، همچنین گلوتامین موجود در آن نقش مهمی در کاهش التهاب و بهبود زخم‌ها دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • ارتباط میان سکته قلبی و ریزش مو کشف شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • برای زخم دیابتی‌ها این سبزی معجزه می‌کند
  • دولت زیرساخت‌های لازم را برای فعالیت بازارچه مرزی ایلام فراهم کرد
  • آماده‌باش مدیریت بحران در ۵ استان
  • لزوم برداشت نارنج حاشیه باغات برای قطع پل ارتباطی میزبانی مگس میوه
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران