Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه استان کرمان گفت: امروز اگر شاهد هستیم که برادر معاون اول و برادر رییس جمهور و یا دختر وزیر دچار مشکل شده اند دلیلش بی توجه بودن به بیت المال است و ریشه این مشکلات و مفاسد اقتصادی در لقمه حرام و یا لقمه شبهه ناک از بیت المال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه استان کرمان ظهر امروز در مراسم تجلیل از ایثارگران صدا و سیمای مرکز کرمان با تسلیت به مناسبت ایام محرم و صفر و گرامیداشت یاد و خاطره اباعبدالله الحسین (ع)  و هفتاد و دو تن از یاران ایشان گفت:  امیدوارم بهره کافی از حر کت اباعبدالله الحسین (ع) و نهضت ایشان ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یاد و خاطره امام (ره) و ۶۵۰۰ شهید استان کرمان در ۸ سال دفاع مقدس گرامی می داریم و امیدواریم بتوانیم با استعانت از روح شهدا به وظیفه و تکلیف مان به درستی در شرایط کنونی عمل کنیم.

فرمانده سپاه استان کرمان بیان داشت: ایثارگران چون نگینی در انگشتر انقلاب می درخشند و امیدواریم ایثارگران تکلیف را به بهترین وجه انجام دهند.

ابوحمزه با بیان این که در دهه شصت و هشت سال دفاع مقدس کادر و نیروهای بسیار زیاد انقلابی داشتیم، افزود: انسانهایی متدین، ولایی، ایثارگر و شهادت طلب؛ حتی شاهد بودیم در برخی خانواده ها تا ۶ فرزند شهید تقدیم انقلاب شد و در سالهای بعد نیروهای پرورش یافته دهه شصت به یاری انقلاب آمدند.

وی تاکید کرد: این جای سوال دارد که چرا در دهه سوم و چهارم انقلاب با این همه فساد مواجه هستیم.

فرمانده سپاه استان کرمان اظهار داشت: این که در دهه شصت  ودر ۸ سال دفاع مقدس از حداقل فناوری های روز دنیا بی بهره بودیم اما در اوج عزتمندی و اثرگذاری بودیم؛ برمیگ ردد به حدیث پیامبر اکرم (ص) که می فرماید عبادت ۱۰ جز دارد که ۹ جز آن روزی حلال است.

ابوحمزه با تاکید بر این که در دوران دفاع مقدس رزمنده ها مقید به لقمه حلال بودند و به هیچ عنوان به دنبال بهره گیری از بیت المال نبودند، توضیح داد: مصادیق زیادی از توجه رزمندگان به لقمه حلال و بیت المال را در خاطرات شهدا و آزادگان و رزمندگان می خوانیم.

وی عنوان داشت: امروز اگر شاهد هستیم که برادر معاون اول و برادر رییس جمهور و یا دختر وزیر دچار مشکل  شده اند دلیلش بی توجه بودن به بیت المال است و ریشه این مشکلات و مفاسد اقتصادی در لقمه حرام و یا لقمه شبهه ناک از بیت المال است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: اگر در هر لباس، مسئولیت و جایگاهی لقمه حرام استفاده شد، مفاسد فکری، اخلاقی، سیاسی، اقتصادی و … پشت آن خواهد آمد.

ابوحمزه با اشاره به این که باید خود را در پیشگاه خدا مسئول بدانیم نه در پیشگاه مسئول و معاون، تشریح کرد: در دهه شصت بسیاری از افراد مقید به لقمه حلال بودند از این رو هزاران شخصیت برجسته و ایثارگر پرورش یافت اما در دهه سوم و چهارم برخی دنبال لقمه حرام رفتند و در نهایت مفاسد اقتصادی شکل گرفت.

وی ابزار کرد: دومین درسی که از دفاع مقدس می گیریم ،مدیریت معاش در زندگی است؛ در آن دوران رزمندگان با حداقل هایی که داشتند زندگی را مدیریت درست می کردند ودریافتی ها نجومی نبود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اضافه کرد: تربیت رفتاری و علم گفتاری است؛ در دهه شصت و ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان به شکل عملی رفتار می کردند از این رو خود و خانواده شان تربیت می یافتند.

ابوحمزه تاکید کرد: در ۸ سال دفاع مقدس رفتار مخلصانه و تکلیف گرایانه حرف اول را می زد، این که در حال حاضر خانواده ها دچار مشکل هستند تنها یک راه حل دارد و آن این است که باید پدر و مادرها رفتار و عمل خودشان در خانه و خانواده را بازبینی کنند.

وی بیان داشت:  به دلیل رفتارهای نادرست در جامعه ی کنونی اگرچه چندین برابر دهه شصت امکانات داریم اما خروجی دهه شصت را نداریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: شرط موفق شدن در زندگی این است که به دنبال روزی حلال باشیم و معاش زندگی را  مدیریت کنیم و این موضوع محقق نمی شود مگر این که رفتار پدر و مادر تربیت شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات مجلس در «لایحه تجارت» منجر به رونق اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز مجلس و بعد از اتمام بررسی موارد اعاده شده شورای نگهبان به لایحه تجارت، اظهار کرد: لایحه تجارت از مجلس هفتم در دستور مجالس مختلف قرار داشت. این لایحه در پنج دوره مجالس مختلف معطل مانده بود که به همت نمایندگان مجلس یازدهم یعنی بعد از حدود ۲۰ سال تعیین تکلیف شد.

وی ادامه داد: متن بسیار خوب و غنی در این لایحه گنجانده شده است. اهمیت این متن به اندازه‌ای است که حتی تغییر برخی کلمات می‌توانست ارتباط و انسجام متن را بهم بزند. مصوبات مجلس شورای اسلامی در لایحه تجارت و تبدیل آن به قانون می‌تواند گام مؤثری در بحث تجارت، رونق اقتصادی، تعیین تکلیف و بهبود وضعیت شرکت‌ها داشته باشد.

کد خبر 6079678 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دورسازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دور سازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان
  • مصوبات مجلس در «لایحه تجارت» منجر به رونق اقتصادی می‌شود
  • عروج جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج محمد(جمعلی) کیانی
  • کارگردان «دلشکسته» فیلمی درباره فرمانده لوتی‌ها می‌سازد
  • فرمانده گردان لوتی‌های دفاع مقدس کیست؟ |‌ عکس
  • «فرمانده لوتی‌ها» مستند شد
  • تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان
  • رفتار هیجانی بازار ارز در شرایط کنونی طبیعی است/ تجربه جنگ اوکراین و کاهش ارزش مقطعی روبل و بازگشت به شرایط قبل را نباید فراموش کرد+فیلم