Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ کاووس محمدی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او تصریح کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه به این نتیجه رسیدند که پسری خشمگین به دلیل اختلاف با پدر خود با اسلحه شکاری وی را به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی پلیس فارس با اشاره به اینکه ماموران انتظامی جستجوی خود را برای یافتن قاتل از همان لحظه اولیه آغاز کردند، افزود: قاتل که عرصه را بر خود تنگ دیده بودخود را به مقر انتظامی معرفی کرد.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه قاتل برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: نداشتن کنترل خشم در درگیری‌ها، باعث بروز اتفاقات ناگواری می‌شود و به شهروندان توصیه می‌شود با مراجعه به مراکز مشاوره، مشکلات خود را حل و فصل کنند تا شاهد حوادث ناگوار در سطح استان فارس نباشیم.
انتهای پیام/م

قتل پدری به دست فرزند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: در پی خبری مبنی برتصرف غیر مجاز اراضی ملی واقع در یکی از محلات شهرستان زاهدان ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بررسی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم قضائی، در معیت کارشناسان اداره کل راه وشهرسازی استان از زمین تصرف شده بازدید و پس از تایید تصرف، ۱۵ هزار مترمربع را شناسایی و رفع تصرف کردند.
فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش اراضی مورد تصرف را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند .

وی افزود: یک نفر دستگیری و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز