Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با هدف تشکیل یک شبکه علمی فراملی و توسعه و تبادل علمی و دستاورد‌های پژوهشی به عضویت اتحادیه دانشگاه‌های کشاورزی فدراسیون روسیه درآمد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، به عضویت اتحادیه دانشگاه‌های کشاورزی فدراسیون روسیه درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیموری رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در این خصوص گفت: با عنایت به مذاکره و توافق ریاست اتحادیه دانشگاه‌های کشاورزی فدراسیون روسیه، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری به عنوان دوازدهمین عضو این اتحادیه پذیرش شد.

به گفته وی، هدف اصلی این اتحادیه، تشکیل یک شبکه علمی فراملی و توسعه و تبادل علمی و دستاورد‌های پژوهشی، استاد و دانشجو و اهتمام در حل مسائل منطقه‌ای است.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در ادامه سفر خود به روسیه، ضمن سخنرانی در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه دولتی ولگاگراد از موزه و آزمایشگاه‌های این دانشگاه نیز بازدید کرد.

وی همچنین در دیدار با تجار ایرانی در ولگاگراد دیدار و به ظرفیت منابع تولیدی و ظرفیت نیروی انسانی مازندران و بستر‌های آموزشی، پژوهشی و کاری فراسرزمینی استان مازندران اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم کشاورزی ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

به گزارش خبرگزاری مهر، در بخشی از این حکم آمده است: در اجرای ماده (۱۲) قانون تأسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران و بنا بر پیشنهاد شورای مرکزی آن سازمان، به موجب این حکم به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

در این حکم، تلاش و برنامه‌ریزی هوشمندانه در راستای حفظ منابع پایه تجدید شونده و ظرفیت‌های خدادادی با هدف دستیابی به خودکفایی و امنیت غذایی، افزایش میزان نفوذ دانش و بهره‌مندی از علوم روز در بخش‌های مختلف کشاورزی، اتخاذ تمهیدات لازم جهت ارتقای بهره‌وری در این حوزه با استفاده از ظرفیت دانشگاهیان و نخبگان، برقراری عدالت در تعرفه‌های خدمات حوزه‌های مرتبط با سازمان؛ اشراف مؤثر و هوشمند بر فرآیند تشکیل شوراهای استانی و صدور و واپایش پروانه‌های فعالیت اعضا، اعمال نظارت دقیق و جامع بر حسن اجرای قوانین و مقررات مربوط به حوزه کشاورزی و پشتیبانی از تشکل‌های حرفه‌ای و مهندسی این حوزه با تاکید بر فعال سازی ظرفیت‌های مردمی در چارچوب قوانین مصوب از مهمترین انتظارات رئیس جمهور از رئیس سازمان ذکر شده است.

کد خبر 6064102

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • حدود دوهزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • حدود ۲هزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • ثبت بیش از ۳۵ هزارزایمان در هرمزگان در سال گذشته
  • کمک هزینه ۱۰۰میلیون یورویی به دانشگاه‌ها تعلق گرفت
  • آزادسازی اراضی ملی در شهرستان بابل