Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رویگری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، پیرامون وضعیت جسمانی خود گفت: از لحاظ جسمانی شرایط خوبی دارم، این روز‌ها فیزیوتراپی می‌کنم و خدا را شکر حال و روز بهتری دارم.

اخبار چهره ها - بازیگر سریال «مختارنامه» ادامه داد: در این مدت پیشنهاد‌هایی برای بازی داشتم، اما کار‌های خوبی نبودند و قبول نکردم.

رضا رویگری پیرامون ساخت فیلم سینمایی بیان کرد: فیلم نامه من آماده است اگر سرمایه‌گذار حضور پیدا کند و بودجه‌ای داشته باشیم  کار را شروع می‌کنیم، اما این اتفاق رخ نداد و همچنان منتظر سرمایه گذار هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی برای سرمایه گذاری می‌آیند عکس یادگاری می‌گیرند و می‌روند وخبری نمی‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رضا رویگری بازیگر پیشکسوت بازیگر مشهور ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجی: در رشد تولید نفت و گاز رکورد خواهیم زد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: سال ۱۴۰۲ سرمایه‌گذاری خوبی در بخش‌های بالادست و پایین دست انجام دادیم و پروژه‌های نیمه‌تمام را که ۲۸ میلیارد دلار بود را به اتمام رساندیم.

بیشتر بخوانید: اوجی: کارت سوخت جایگاه‌ها حالت اضطرار دارد

وی افزود: سال گذشته رشد تولید نفت و گاز بالای ۲۰ درصد بود و فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی هم رشد تولید داشتند. برنامه‌ریزی کردیم، هم برای سرمایه‌گذاری جدید و هم پروژه‌های نیمه‌تمام باقیمانده تا در سال ۱۴۰۳ جهش خوبی در رشد تولید داشته باشیم.

وزیر نفت تاکید کرد: امسال هم تلاش می‌کنیم حتی بالاتر از ۲۰ درصد سال گذشته رکورد بزنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227485 برچسب‌ها نفت

دیگر خبرها

  • لباس عروس لاکچری بازیگر زن معروف؛ «سوگل خلیق» عروس شد؟ + عکس
  • بلایی که بازیگر زن معروف در کودکی بر سر گربه‌ها آورد + ویدئو
  • صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم
  • اوجی: در رشد تولید نفت و گاز رکورد خواهیم زد
  • تغییر چهره این بازیگر معروف کره‌ای در ۵۲ سالگی/ عکس
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با رویکرد طرح نور
  • آژاکس و رویاپردازی پیرامون بازگشت اریک تن هاخ
  • رجاییان: به نکونام توهین نکردم ولی در آسیا با شلوغ کاری نمی‌توانید نتیجه را عوض کنید/ طلب از فخرالدینی را قانونی دنبال می‌کنیم
  • عکس| سپیده بازیگر زن سینمای قبل انقلاب بعد مدت‌ها آفتابی شد
  • بازیگر معروف آمریکایی و عکس متفاوتی که از وی منتشر شده است