Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نشست بصیرتی همراه با شب شعر «سرو قامتان» با حضور سردار قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شاعران آئینی شب گذشته، ششم مهرماه در مسجد مولای متقیان شهرک بوستان طرقبه برگزار شد.
در این مراسم سیدهاشم نیکوکار، محمدکریم زندی، از شاعران آئینی شهرستان طرقبه شاندیز و مسعود اصغرنژاد بلوچی و ایمان کرخی از شاعران آئینی نیشابور حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور می‌شود؛ این مراسم با همکاری پایگاه‌های بسیج شهید قالیباف و بسیج حضرت نجمه(س) شهرک بوستان طرقبه برگزار شد.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: نشست بصیرتی شب شعر سرو قامتان طرقبه ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم

آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور مسئولان استانی در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی و سالروز تاسیس سازمان بسیج هنرمندان عصر امروز در فرهنگسرای حضرت امام خمینی (ره) زنجان با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

همزمان با این مراسم، آیین اختتامیه مرحله استانی دهمین کنگره سراسری شعر بسیج - افق‌های روشن و همینطور یازدهمین جایزه داستان کوتاه بسیج - ادب و پنجمین جشنواره ملی فیلم بسیج برگزار شد.

سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این مراسم ، اظهار داشت: حضور ما در این مراسم با منزله میثاق با شهداست. 

وی گفت: یکی از ویژگی‌های شهید آوینی این است تا تمام سخنرانی امام راحل را به دقت گوش می‌کردند و عمل می‌کردند. 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان "ولایتمداری" را یکی از ویژگی‌های شهید آوینی دانست و تصریح کرد: عشق به امام(ره) و عشق به شهدا در سینه شهید آوینی اوج می‌زد.

به گزارش تسنیم، در ادامه مراسم حاج ولی‌الله کلامی زنجانی شاعر آیینی کشورمان سروده جدید خود را تقدیم حضار کرد. بعد از آن از برترین‌ها و هنرمندان زنجان که در این جشنواره‌ها مقام آورده بودند تجلیل و تقدیر شد‌.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره «رود و ریل» در روستای گردشگری «بیشه» برگزار می‌شود
  • محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز برگزار می شود
  • اهالی هنر برای پاسداشت «وعده صادق» گرد هم آمدند
  • (عکس) حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی
  • حضور چهره های سرشناس در مراسم ختم همسر زنوزی (عکس)
  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی؛ گزارش تصویری
  • گردهمایی اهالی فوتبال در سوگ همسر زنوزی
  • مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در کاشان برگزار شد
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم
  • مراسم عید دیدنی سید محمد خاتمی برگزار شد (عکس)