Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-23@18:47:37 GMT

پارک طبیعی هفت حوض، جاذبه های گردشگری مشهد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۲۱۶۳

شهر مشهد یکی از زیباترین شهرهای ایران و جاذبه های گردشگری مشهد از جمله معروف ترین و پرطرفدارترین اماکن گردشگری در کشورمان می باشد؛ که در سال های اخیر شاهد ثبت نام مسافران و گردشگران بسیار در تور مشهد می باشیم که این امر نشان از علاقه مند بودن افراد به بازدید از جاذبه های گردشگری مشهد می باشد.

شهر مشهد یکی از زیباترین شهرهای ایران و جاذبه های گردشگری مشهد از جمله معروف ترین و پرطرفدارترین اماکن گردشگری در کشورمان می باشد؛ که در سال های اخیر شاهد ثبت نام مسافران و گردشگران بسیار در تور مشهد می باشیم که این امر نشان از علاقه مند بودن افراد به بازدید از جاذبه های گردشگری مشهد می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از افراد با شنیدن نام مشهد تنها به حرم امام رضا فکر می کنند در حالی که شایان به ذکر است جاذبه های گردشگری مشهد دارای لیست بسیار طولانی می باشد و شما می توانید با سفر به این شهر از زیباترین و خیره کننده ترین اماکن دیدنی تاریخی و طبیعی بازدید نمایید. پارک طبیعی هفت حوض از جمله جاذبه های دیدنی و طبیعی شهر مشهد بوده و در دل کوه های خلج واقع شده است. برای دسترسی به این پارک بایستی به شهرک سیدی خود را برسانید و پس از طی کردن مسیر 3 کیلومتری به دوراهی خواهید رسید که جاده سمت چپ شما را به این مکان خواهند رساند. توجه داشته باشید که با ماشین نمی توانید تا پای پارک بروید و نیاز به پیاده روی 2 کیلومتری خواهید داشت.

 

پارک وکیل آباد، جاذبه های گردشگری مشهد

در تور مشهد سفر باتو ، پارک وکیل آباد یکی از زیباترین و دیدنی ترین جاذبه های گردشگری مشهد می باشد که به عنوان تفرجگاهی معروف در شهر مشهد شناخته می شود. این پارک در جنوب غربی مشهد قرار گرفته و با توجه به قدمتی که دارا می باشد از زمان های بسیار دور در میان اهالی این شهر از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. پارک وکیل آباد از جمله پارک های جنگلی مشهد بوده و در زمان گذشته به نام میرطراز نامیده می شد. این پارک از جمله جاذبه های گردشگری مشهد در سال 1348 وقف استفاده عموم و به شهرداری واگذار گردید که مالک آن حسین آقای ملک می باشد. در فصل پاییز با زرد شدن برگ های درختان و جاری شدن رودی از میان این پارک منظره و طبیعت دلنشین و فوق العاده ای در این پارک به وجود می آید که حال و هوای دو نفره را تشدید می کند و عاشقان با حضور در این مکان می توانند به گشت و گذار و دلدادگی بپردازند. هم چنین در فصل بهار آب و هوای پارک وکیل آباد بسیار مناسب و معتدل بوده و مسافران می توانند لحظاتی پر از خاطره های نابی را تجربه کنند.

بند گلستان، جاذبه های گردشگری مشهد

به گزارش سفر باتو ، بند گلستان یکی دیگر از جاذبه های گردشگری مشهد در تور مشهد  به شمار می آید که با داشتن طبیعتی زیبا و دلنشین در میان لیست زیباترین اماکن دیدنی مشهد به ثبت رسیده است. بند گلستان در فاصله 8 کیلومتری غرب مشهد و بر روی رودخانه گلستان واقع شده است که از زیباترین جاذبه های گردشگری مشهد می باشد. این بند مقصد بازدید بسیاری از گردشگران و مسافران بوده و علاوه بر ورود گردشگران از نقاط مختلف کشور شاهد ورود مردم استان خراسان در بسیاری از ایام سال به این منطقه می باشیم که این امر نشان از محبوبیت ویژه بند گلستان در میان مردم این منطقه دارد. این بنا با داشتن قدمت بسیاری از 500 سال هنوز هم بدون آسیب و تخریبی برجای مانده است. فصل بهار و تابستان بهترین زمان بازدید از این جاذبه بی نظیر و جذاب می باشد که مسافران و گردشگران می توانند با ثبت نام در تور مشهد در این ایم از سال فرصت بازدید و گشت و گذار در این منطقه را داشته باشند. البته با توجه به خواست و میل افراد در هر فصلی از سال این بند برای بازدید گردشگران مناسب می باشد.

غار مغان، جاذبه های گردشگری مشهد

و در آخر از میان جاذبه های گردشگری مشهد می خواهیم به غار مغان اشاره کنیم که یکی از جذاب ترین و خیره کننده ترین جاذبه های طبیعی در شهر مشهد می باشد. غار مغان در فاصله 35 کیلومتری از مشهد و در جنوب روستای مغان قرار گرفته است. این غار با داشتن آثار استالاگمیت و استالاکتیت منظره ای زیبا و بسیار خیره کننده ای را به وجود آورده است و گردشگران و توریست های بسیاری با ثبت نام در تور مشهد علاقه مند و مشتاق بازدید از این غار بی نظیر و جذاب هستند. در غار مغان چاه های بسیاری وجود دارد که عمق برخی از آنها به 25 متر می رسند گردشگران ماجراجو می توانند با گشت و گذار در این غار و حوالی آن لحظات پر از شور و هیجانی را سپری کنند. درون این غار پرتگاه ها و برکه های آبی وجود دارد که زمینه را برای ماجراجویی اماده کرده است. توجه داشته باشید که برای ورود به این غار از جاذبه های گردشگری مشهد نیاز به نقشه راهنما و تورلیدری مجرب دارید چرا که برخی از مکان های داخل این غار هنوز کشف نشده است و بایستی با احتیاط و آگاهی بیشتر مسیر را طی کنید.

 

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FWK برچسب ها: مشهد ، گردشگری ، هفت حوض

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تور مشهد مشهد گردشگری هفت حوض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن محمدی صبح یکشنبه در بازدید اعضای شورا و مسئولین شهرداری بوشهر از پروژه‌های فعال شهری اظهار کرد: به منظور تکمیل پروژه‌های عمران شهری از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

معاون عمرانی شهرداری بوشهر ضمن ابراز رضایت از پیشرفت مناسب پروژه‌ها، بر اهمیت تکمیل به‌موقع آن‌ها به‌منظور ارتقای کیفیت زندگی شهروندان تأکید کرد.

محمدی همچنین از تلاش‌های صورت گرفته توسط تیم‌های فنی و اجرایی شهرداری قدردانی کرد و اطمینان داد که تمامی تلاش‌ها برای رفع موانع و چالش‌های پیش رو به کار گرفته خواهد شد.

رئیس شورای شهر بوشهر تأکید ویژه‌ای بر لزوم تسریع در اتمام پروژه‌ها داشت و از مدیران مربوطه خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی لازم، اقدامات مؤثری در جهت بهبود وضعیت پروژه‌ها انجام دهند.

اعضای شورای شهر بوشهر به همراه معاون عمرانی و جمعی از مدیران شهرداری، در راستای نظارت بر پیشرفت پروژه‌های عمرانی، از چندین پروژه فعال در سطح شهر از جمله ساحل‌سازی حریم ۶۰ متری حدفاصل پارک شغاب تا آب‌شیرین‌کن، ساحل‌سازی پارک مروارید، ایجاد پارک حاشیه‌ای بزرگراه امام علی (ع)، گذر مرکز تحقیقات، گذر خواجه‌ها و… بازدید به عمل آوردند.

این بازدید، فرصتی بود تا مسؤولان مستقیماً با چالش‌ها و مسائل موجود در محل پروژه‌ها آشنا شوند و در جهت حل آن‌ها اقدامات لازم را برنامه‌ریزی کنند.

کد خبر 6083985

دیگر خبرها

  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • اولین گوساله‌های گوزن زرد ایرانی در پارک ملی کرخه خوزستان متولد شدند
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟
  • راه رفتن وارونه!
  • جاذبه های گردشگری شهرستان آبدانان
  • جاذبه‌های طبیعی بندر زیبای خمیر
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • اردیبهشت ماه؛ بهترین زمان برای دیدن جاذبه های رویایی ایلام
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود
  • تحول حوزه گردشگری شیراز با اجرای سه پروژه تفریحی