Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@20:45:29 GMT

اعتراف 2 موبایل قاب به 60 فقره سرقت

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۲۲۷۰

اعتراف 2 موبایل قاب به 60 فقره سرقت

2 موبایل قاب در جریان بازجویی به 60 فقره سرقت در پایتخت اعتراف کردند.

سرهنگ "علی نعمتی"  رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ گفت: ساعت ۱۰ شب جمعه گذشته ششم مهر ماه، ماموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ هنگام گشت زنی در حوالی شهربازی به دو موتورسوار که در حال پرسه زنی بودند مشکوک شده و دستور ایست دادند.

وی گفت: مدتی ماموران این دو موتورسوار را تحت مراقبت قرار داده تا اینکه متهمان به مردی که در حال مکالمه با گوشی همراهش بود، نزدیک شده و با قاپیدن موبایلش از محل به سرعت متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بلافاصله گشت انتظامی کلانتری وارد عمل شده، تصریح کرد: تعقیب و گریز متهمان ادامه داشت تا اینکه پس از طی مسافتی، راکب موتورسیکلت تعادل خود را از دست می‌دهد و هر دو موتورسوار با زمین برخورد می‌کنند.

وی افزود: متهمان در یک عملیات پلیسی قبل از اینکه بتواند به صورت پیاده از محل بگریزند، دستگیر شدند و در بازرسی بدنی از آنان ۳ دستگاه گوشی سرقتی کشف شد.

کلانتر محله گلبرگ ابراز داشت: مال باخته که در همان محل حاضر بود با دستگیری متهمان گوشی همراهش را مورد شناسایی قرار داد و با طرح شکایتی هر ۲ متهم به کلانتری منتقل شدند.

نعمتی بیان کرد: متهمان در کلانتری ضمن اعتراف به جرم ارتکابی اظهار داشتند: روزانه ۲ الی ۳ گوشی تلفن همراه در طول یک ماه اخیر سرقت کرده ایم و گوشی‌های سرقتی را به مالخری به قیمت کمتراز قیمت واقعی می‌فروختیم.

کلانتر محله گلبرگ افزود: مال باخته‌های دیگری نیز شناسایی و هر دو متهم ۱۸ ساله با اعتراف به ۶۰ فقره سرقت به مقام قضائی معرفی شدند./ میزان

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد

منشی درمانگاهی در غرب تهران که با شگردی عجیب دست به سرقت از آنجا می‌زد، اعتراف کرد که روزانه حدود ۳۰ میلیون تومان از درآمد درمانگاه سرقت می‌کرده است.

از مدتی قبل مسئولان درمانگاهی در غرب تهران متوجه کسری قابل توجهی در درآمد درمانگاه شده بودند، اما بررسی‌های آنها هیچ نتیجه‌ای نداشت و معلوم نبود که منشأ این کسری درآمد از کجاست. در نهایت آنها که مطمئن شده بودند فردی از درآمد درمانگاه سرقت می‌کند، ماجرا را به مأموران کلانتری اطلاع دادند و تحقیقات برای حل این معما آغاز شد.

 مأموران کلانتری پس از حضور در درمانگاه به تحقیقات گسترده‌ای پرداختند و در نهایت به خانم منشی که از ۹ سال پیش در آنجا مشغول به‌کار بود، مشکوک شدند. آنها در ادامه به بررسی فیلم‌های ضبط‌شده در دوربین‌های مداربسته پرداختند و آنجا بود که دست سارق رو شد.

منبع: همشهری

tags # سرقت ، اخبار حوادث سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه