Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فجر سپاسی که روزگاری به عنوان سازنده ترین تیم باشگاهی ایران شهرت داشت هم اینک با انسجام در مدیریت این باشگاه و در پایان سومین سال برنامه برای صعود به لیگ برتر نشانه ای از یک تیم خوب را دارد که می تواند هم در لیگ آزادگان و هم در جام حذفی مدعی باشد.
این تیم با سرمربیگری غلامحسین پیروانی در سال ۱۳۸۰ قهرمان جام حذفی شد و به مسابقات جام باشگاههای آسیا راه یافت، تا پس از تیم برق دومین تیمی  از استان فارس باشد که به این افتخار دست می یابد، همچنین فجری ها با پیروانی در سال ۸۱ و ۸۲ به فینال جام حذفی رسیدند تا خود را به عنوان یکی از پر افتخارترین تیم های شهرستانی در این جام معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان داود مهابادی سرمربی تیم فجر در این فصل از لیگ آزادگان عملکرد خوبی دارند و به نظر میرسد مسئولان این باشگاه در راس آن  رسول فلاح به عنوان مدیرعامل عزم خود را جزم کرده و توانسته اند فجرسپاسی دوران های خوب گذشته را احیا کنند که در این راه کار بزرگی کردند.
تیم فجرهم اینک در لیگ آزادگان با داشتن بهترین خط حمله و دفاع در رده سوم جدول جای دارد که این امر نشان از فوتبال هجومی همراه با کسب امتیاز است.
مهابادی اگرچه همه فکر و ذکر خود را معطوف به لیگ آزادگان کرده است اما از جام حذفی و  شگفتی های آن  آگاه است از این رو این جام را جدی گرفته و می خواهد در شهرش که میزبان فینال جام حذفی است، خود برگزار کننده دیدار پایانی باشد و برای دومین بار به آسیا راه یابد.
این تیم در آخرین بازی خود در هفته ششم در یک غافلگیری و یا از سر غرور بازیکنان ، اسیر بازی بسته تیم آرمان گهر سیرجان شد و از صدر جدول به رده سوم سقوط کرد و قطعا سرمربی تیم راه بازی کردن با اینگونه تیم ها را پیدا کرده است چرا تیمی که مدعی باشد، حریفانشان با بازی بسته و ضد حمله به مصاف آنهامی آیند که باید مواظب باشند.
زردپوشان شیرازی که به نظر می‌رسد مشکلات مالی آنها با تشکیل کمیته اقتصادی مرتفع شده است، دیگر به دنبال گرفتن پول از راه به حاشیه رفتن نیستند و بدون جاروجنجال نیز کارشان را سپری می کنند که این بهترین روش برای آرامش در نزد هر تیمی است.
تیم فجر توانایی شکست دادن تیم فولاد خوزستان را دارد و به راحتی می توانند به این مهم نایل شوند چرا که بازیکنان این تیم انگیزه زیادی در برابر تیم های لیگ برتری دارند که این امر یک نقطه قوت محسوب می‌شود.
شاگردان جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی و سرمربی فولاد که سابقه دو بار قهرمانی در لیگ برتر را دارند در این فصل هم تیمی خوب را ساخته و پرداخته کرده اگرچه از فوتبال خوب خوزستان که قطب فوتبال کشور نیز است نباید به سادگی گذشت و آنها همیشه فوتبال زیبایی را که نشات گرفته از خون جنوبی هاست ارایه می کنند .
با این حال همیشه دیدار تیمهای شیرازی با خوزستان جذاب و دیدنی بوده است و فجریها می توانند از میزبانی استفاده کنند و با شکست تیم فولاد خوزستانی گامی محکم برای رسیدن به فینال این بازی ها که دست یافتنی است بردارند همانگونه  که سال   ۹۷ تیم پگاه گیلان که در دسته دوم حضور دارد، فینالیست این جام شد.
دیدار این 2 تیم از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی کشور هشتم مهر ماه (فردا) در ساعت ۱۵ در ورزشگاه حافظیه شیراز بر گزار می شود.
۹۶۰۰/ 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال جام حذفی فولاد خوزستان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ تیم ملی فوتسال کشورمان که سعید مومنی سنگربان قزوینی را در قفس توری خود داشت در سومین بازی از مرحله گروهی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا مقابل کویت با چهار گل به برتری رسید و به دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

مومنی در این دیدار به خوبی از چهارچوب دروازه تیم ملی محافظت کرد و بارها بازیکنان کویت را در به ثمر رساندن گل ناکام گذاشت.

دروازه بان باتجربه کراپ الوند با بازی های خوب خود اعتماد وحید شمسایی سرمربی تیم ملی را جلب کرده و ممکن است در ادامه نیز در ترکیب قرار بگیرد.

مومنی و هم تیمی هایش حالا برای کسب عنوان قهرمانی و بالا بردن کاپ هم قسم شده اند تا قهرمانی را از سامورایی ها پس بگیرند.

این درحالیست که ژاپن با تساوی یک بر یک مقابل تاجیکستان شگفتی ساز حذف شد و این کار را برای سعید و رفقا به مراتب راحت تر می کند.

تیم ملی فوتسال کشورمان که پس از قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ در سال ۲۰۲۲ و دوره قبلی در فینال مقابل ژاپن با نتیجه سه دو شکست خورد و از قهرمانی بازماند، می خواهد دوباره قهرمان شود و در آسیا آقایی کند.

سالنی بازان کشورمان در بازی نخست دور گروهی با نتیجه ۳ بر یک افغانستان را از پیش رو برداشتند و در دومین دیدار خود در این تورنمنت توانستند در یک بازی سخت و نفس گیر با حساب ۵ بر ۳ بر بحرین غلبه کنند.

این تیم در دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت وقت تهران باید به مصاف قرقیزستان برود.

این رقابت‌ها که حکم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم دارد از اهمیت بسزایی برخوردار است و ۴ تیم نخست به جز ازبکستان میزبان که مستقیم صعود می کند در جام جهانی حضور خواهند یافت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899012

دیگر خبرها

  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز