Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یمن با تکیه بر توان داخلی و مقاومت، در آینده نزدیک به کشوری قدرتمند در صنعت نظامی در منطقه و جهان تبدیل می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار سرتیپ علی فدوی روز یکشنبه در حاشیه همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد، مقاومت و شهادت استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پیشرفت یمن به واسطه قانع بودن و هوش بسیار بالای مردم این کشور در سال‌های گذشته بسیار چشمگیر بوده است و نیروهای نظامی این کشور اسلامی با دستان خالی کارهای بزرگی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: یمنی‌ها از کشورهای مظلوم جهان هستند که با کمترین امکانات، سلاح‌های بسیار قوی برای مقابله با هرگونه گستاخی دشمنان را با وجود تنگنا تولید و استفاده کردند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در شرایط عادی برای تولید برخی از سلاح‌ها در کشورهای جهان چند سال زمان نیاز است اما یمنی‌ها در کمتر از سه ماه به تولید و استفاده از سلاح‌ها برای دفاع و بازدارندگی پرداختند.
فدوی اضافه کرد: روز گذشته خبر رسید که نیروهای مقاومت یمنی بیش از هفت هزار نفر از متجاوزان سعودی‌ و دیگر کشورهای جهان را به اسارت گرفتند که این اقدام نیروهای مقاومت بسیار ماندگار و نشانه شکست دشمنان آنان است.
وی ادامه داد: اکنون یمنی‌ها در دفاع و بازدارندگی و در مرحله بعدی اگر قرار باشد دشمن آنان گستاخی انجام دهد در بخش حمله از توانمندی‌های خوبی برخوردار هستند و در سال‌های آینده این کشور حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
سردار سرتیپ فدوی افزود: تلاش و اراده یمنی‌ها برای مقابله با تجاوز سعودی‌ها کافی بود و با دستان خالی نیروی مقاومت دسیسه دشمنان را خنثی کردند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ترامپ ارزش حرف زدن و پاسخگویی ندارد و روزانه ده‌ها رسانه از سراسر جهان سیاست‌های رئیس جمهوری آمریکا را به سخره می گیرند.
در این آیین، علیرضا آشناگر استاندار سمنان، سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و صدها تن از بسیجیان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استان سمنان حضور داشتند.
تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان در این آیین تجلیل شده و 18 کتاب مکتوب و صوتی رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سردار فدوی یمن صنعت نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز چهارشنبه توانستند دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای سوم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، امروز چهارشنبه محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برانیت» با موشک و حملات توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه چهارم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «رامیا» هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه پنجم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه باردیگر محل استقرار تازه تاسیس نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برانیت» هدف حملات موشکی قرار دادند.

تمجید گردان‌‎های حزب الله از عملیات ایران علیه اسرائیلشلیک ده‌ها موشک حزب الله به مقر سامانه هوایی و موشکی اسرائیل

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق مظهر اقتدار سپاه و جبهه مقاومت بود
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • اضمحلال رژیم کودک‌کش صهیونیستی نزدیک است
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • جوانی: از نظر نظامی و قدرت بازدارندگی وارد مرحله جدیدی شدیم
  • مقاومت طرح «خاورمیانه جدید» آمریکا را ازبین برد
  • «وعده صادق» فصل جدیدی در تاریخ نظامی جهان است
  • ای اهل جهان وعده صادق این است
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید