Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این برنامه 30 دقیقه ای علی رضوان پور به عنوان کارشناس اقتصادی در بخش جهان برنامه به موضوع گزارشی از خبرگزاری رویترز با موضوع عرضه سهام آرامکو در بورس به نقل از منابع آگاه نزدیک به هیات مدیره آرامکو پس از حمله پهپادی حوثی های یمن به تاسیسات این شرکت در عربستان سعودی می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوان پور با درنظر گرفتن این پیش فرض که اخلال در عرضه اولیه این سهام به ارزش 100 میلیارد دلار که در واقع ستون اصلی اجرای اصلاحات اقتصادی عربستان را تشکیل می دهد این کشور را با مشکلات اقتصادی عدیده ای مواجه خواهد کرد، نکاتی مطرح خواهد کرد.

عبدالله رحیم لوی بنیس کارشناس بخش ایران برنامه «مجله اقتصادی» به موضوع تحریم بانک مرکزی ایران توسط وزارت خزانه داری آمریکا و تصمیم روسیه برای ادامه همکاری بانکی با ایران برای دور زدن تحریم ها سخن می گوید.

همچنین در انتهای برنامه گزارشی از نشست مشورتی ایران و جمهوری آذربایجان و تاسیس دبیرخانه مشترک در چارچوب حفاظت از محیط زیست دریای خزر به عنوان آیتم منطقه ای پخش می شود.

یکشنبه 7 مهر ساعت 19:00 به وقت تهران «مجله اقتصادی» با اجرای سیما باباپور و تهیه کنندگی عاطفه خالدی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بانک مرکزی حفاظت از محیط زیست دریای خزر سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۲۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی

سالن جمهوری اسلامی در استانداری آذربایجان شرقی روز گذشته میزبان همایشی با عنوان «بررسی الزامات تحقق شعار سال» با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از فعالان اقتصادی و مدیران ارشد استان و با هدف همفکری و هم افزایی برای تحقق شعار سال بود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074537 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • قالیباف: اگر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه خود را ارائه خواهد کرد
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • قالیباف: بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • قالیباف: منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • واگذاری سهام سرخابی‌ها به بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس؛ خوب یا بد؟