Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته گردشگری ( ۵ الی ۱۲ مهر ) تورهای رایگان ری گردی و ورامین گردی برای عموم شهروندان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، همزمان با هفته گردشگری ( ۵ الی ۱۲ مهر ) تورهای رایگان ری گردی و ورامین گردی برای عموم شهروندان برگزار می شود.

 

شهروندان در تور ری گردی، از مجموعه چشمه علی ، برج طغرل ، آتشکده ری و مجموعه شیخ صدوق و  در تور ورامین گردی از مسجد جامع ورامین ، برج علاالدوله و امام زاده یحیی بازدید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند با شماره تلفن 33747090  دفتر اداره میراث فرهنگی شهرستان ری و تلفن 36259795 دفتر اداره میراث  ورامین تماس حاصل نمایند.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته دفاع مقدس دفاع مقدس نماز جمعه کانون های مساجد خطبه های نماز جمعه یادواره شهدا اربعین حسینی ری گردی تهران گردی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «رود و ریل» در روستای گردشگری «بیشه» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای ثبت جهانی روستای گردشگری «بیشه»، جشنواره «رود و ریل» در این روستای گردشگری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در راستای مقدمات و شاخص‌های ثبت جهانی روستای گردشگری «بیشه» با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عنوان کرد: وجود چشمه‌سارهای پرآب، رودخانه‌های خروشان، آبشار زیبای بیشه و آداب و سنت‌های روستایی و عشایری در کنار راه‌آهن سراسری شمال به جنوب موجب شده تا مسیری زیبا و دیدنی در منطقه گردشگری بیشه ایجاد شود.

حسن‌پور، افزود: اجرای مراسم آئینی دعای باران، موسیقی محلی، شعرخوانی لری، تجلیل از راهبان نمونه و مراسم آئینی رقص لری از جمله برنامه‌های جشنواره فرهنگی رود و ریل است.

بنابراین گزارش، روستای گردشگری «بیشه» در منطقه‌ای به همین نام در کنار راه‌آهن سراسری تهران به جنوب و در ایستگاه راه‌آهن «بیشه» و در هم‌جواری آبشار زیبای «بیشه» در ۶۰ کیلومتری خرم‌آباد قرار گرفته است.

کد خبر 6079653

دیگر خبرها

  • رونق صنعت کشاورزی و گردشگری روستای کرد علیا
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • حسینیه تکیه تاریخی مسجد یری پایین شهر زنجان مرمت می‌شود
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان برگزار می‌شود
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای گردشگری «بیشه» برگزار می‌شود
  • موزه‌های قلعه چالشتر پررونق‌ترین موزه در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای تور کارگاه‌گردی صنایع‌دستی شهرستان کوار با گردشگران کشور لیتوانی
  • ساختمان‌های تاریخی اداره نوغانداری تربت‌حیدریه ثبت ملی شد