Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: برای اینکه لرستان را در مسیر توسعه فعال‌تر کنیم باید توجه ویژه‌تری به استعداد‌های آن داشته باشیم و به یک مفاهمه مشترک در بحث توسعه برسیم.

محمود ثمینی  در مراسم تجلیل از دانشجویان فرزند شهدا و جانبازان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت:خداوند در قرآن کریم مومنین را اینگونه توصیف می‌کند که در رفتار و گفتار آدم‌های ثابت قدمی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در ۸ سال دفاع مقدس بهترین عزیزان و جوانان خود را با عهدی که با خدای متعال بسته بودند در دفاع از اسلام و کیان مملکت اسلامی، جان خود را تقدیم انقلاب کردند، تصریح کرد: جانبازان ما علی رغم اینکه بیش از ۳۰ سال از جنگ می‌گذرد، اما همچنان پاربرجا و محکم ایستاده اند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: خانواده‌های جانبازان نیز پا به پای جانبازان حرکت می‌کنند و مصداق آیه «ما عاهدوالله علیه» هستند.

ثمینی با اشاره به اینکه آزادگان ما با چه مشقتی در زندان‌های رژیم بعث عراق تحت شکنجه قرار می‌گیرند، اما خم به ابرو نیاوردند و درد و فشار‌های روحی و روانی را سال‌ها تحمل کردند، اظهار داشت: امروز هم جانبازان و آزادگان ما به عنوان افرادی بی ادعا در جامعه حضور دارند، خانواده‌های شهدا که بهترین عزیزان خود را از دست داده اند همچنان در همه صحنه‌های انقلاب و نظام در صف مقدم حضور دارند.

او  با بیان اینکه در هر موضوعی که رهبر فرزانه انقلاب فراخوان بدهد، در صف مقدم ایثارگران و خانواده‌های شهدا و جانبازان حاضر هستند و کماکان بر عهده خود پایدار هستند، تصریح کرد: امروز تجلیل از ایثارگران نباید لق لق زبان باشد، صرفا شعار نباید باشد، حداقل‌ترین خدمتی که به خانواده شهدا می‌توانیم انجام دهیم نگه داشت و پاسداشت حرمت آن‌ها است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان یادآور شد: اجرای درست و کامل قانون ایثارگری حداقل‌ترین کاری است که برای این عزیزان می‌توانیم انجام دهیم. باید توجه ویژه‌ای به این قشر از جامعه کنیم، چون ۸ سال با تمام وجود در مقابل دشمن سرتاسر مسلح و بی رحم ایستادند.

ثمینی با اشاره به اینکه ما با پیروزی جنگ را به اتمام رساندیم و یک وجب از خاک کشور از دست نرفت، گفت: برخی کشور‌های اطراف ما از جمله کشور‌هایی بودند که در اثر بی لیاقتی حکام گذشته از کشور جدا شدند و در دست دیگران قرار گرفتند، اما در ۸ سال دفاع مقدس و فرهنگ غنی دینی که امام راحل در بین مردم ایجاد کردند دیدید که چندسال در مقابل دشمن با کمترین امکانات، اما با بالاترین روحیه ایستادگی شد و نهایتا هم به پیروزی رسیدیم.

او با بیان اینکه از آن به بعد هم با توطئه‌های متعدد دشمن و تحریم‌های ظالمانه، اما مردم ما سختی‌ها را تحمل می‌کنند و هیچ گاه پشت رهبری و نظام را خالی نمی‌کنند، تصریح کرد: مردم ایران شایسته بهترین و بالاترین خدمت‌ها هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اینکه استان مستعد و سرسبز لرستان با مردمانی بسیار خونگرم و متدین و شجاع مستحق توسعه بیشتر است، اظهار داشت: برای اینکه لرستان را در مسیر توسعه فعال‌تر کنیم باید توجه ویژه تری به استعداد‌های آن داشته باشیم. باید به یک مفاهمه مشترک در بحث توسعه برسیم.

ثمینی با بیان اینکه شرایطی باید فراهم شود تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی بیایند و استعداد‌های لرستان در زمینه‌های کشاورزی، دامداری، گردشگری و ... فعال شود، تصریح کرد: نقش دانشگاه علمی کاربردی این است که رشته‌های عملیاتی و اجرایی، صنایع دستی و ... را تدارک ببیند و نیروی کار تربیت کند.

او  یادآور شد: مهارت آموزی امروز برای ایجاد اشتغال بسیار مهم است و به اشتغال پایدار افراد کمک می‌کند.

انتهای پیام/ب

باید به یک فهم مشترک برای توسعه لرستان برسیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صائبی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری نشست مشترک با معاونت سازمان بوستان‌های شهرداری تهران و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و اظهار کرد: این نشست به منظور هم فکری در خصوص برنامه‌های مشترک در حوزه توسعه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استان تهران برگزار شد.

مشاور استاندار تهران با تاکید بر ضرورت گسترش تعاملات و همکاری‌های علمی و تحقیقاتی استانداری با مراکز علمی، بازدیدها و همکاری‌های تحقیقاتی را مهم دانست و عنوان کرد: در این زمینه بهره مندی از توان تجربی و نیروی انسانی طرفین برای انجام طرح‌های مطالعاتی تحقیقاتی راهگشا خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران بر ضرورت برنامه ریزی های مطلوب در حوزه توسعه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استان تهران تاکید کرد و گفت: به طور کلی، توسعه، رشد تدریجی برای رسیدن به پیشرفت را یادآوری می‌کند، لذا ما می‌توانیم با برنامه ریزی های صحیح، همکاری و تعاملات مشترک ویژه، اتفاقات مطلوبی را در این بخش رقم بزنیم.

صائبی از آمادگی استانداری تهران برای انعقاد تفاهم نامه همکاری درحوزه نیازهای مشترک فرهنگی، اجتماعی و سلامت در پایتخت خبر داد.

کد خبر 6087141

دیگر خبرها

  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • لزوم اعلام رسمی تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی
  • راه‌اندازی ۳ مرکز مشترک توسعه فناوری در حوزه مواد و ساخت پیشرفته
  • لزوم شناسنامه‌دار کردن محصولات باغی برای توسعه صادرات
  • ورزشکاران رشته گلف موفق عمل می‌کنند/ لزوم ترغیب دانش‌آموزان به سمت ورزش گلف
  • لزوم توجه به طرح‌های فناورانه برای توسعه گردشگری زنجان