Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که آمریکا و تحریم های این کشور نمی‌تواند خللی در اراده مقاومت وارد کند یا مواضع آن را تغییر دهد. ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «علی دعموش» معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم افتتاح یک حسینیه در شهرک برعشیت در جنوب این کشور گفت: دولت آمریکا به نبرد مالی و اقتصادی برای فشار بر مقاومت به منظور تغییر گزینه های آن و فشار بر لبنان و ملت لبنان برای دست برداشتن از مقاومت روی آورده است، اما آمریکا نمی‌داند که تحریم ها و جنگ های اقتصادی و مالی نمی‌تواند مقاومتی را که روحیه، عزم، اراده و صلابت خود را از روح، عزم، اراده و صلابت امام حسین (ع) و کربلا می‌گیرد، تضعیف کند و باعث شود که مواضع و راه و گزینه های مقاومت در نبرد با دشمن اسرائیلی و مسائل منطقه تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: مقاومت با هر هزینه ای به دفاع از کشور و مردم خود در رویارویی با تروریسم اسرائیلی و اقدامات آمریکا علیه لبنان ادامه خواهد داد.

هشدار جبران باسیل درباره فتنه‌افکنی برخی طرف‌های داخلی در لبنانهدف آمریکا از به راه انداختن جنگ اقتصادی در لبنان چیست؟

شیخ دعموش گفت: با وجود قراردادن اسامی در فهرست‌های تروریستی و فشارهای مالی و سیاسی علیه نهادها و افراد و ملت لبنان، آمریکا و تحریم های آن نخواهد توانست در اراده مقاومت خلل وارد کرده یا مواضع آن را تغییر دهد لذا آمریکا بهتر است وقت خود را برای دل بستن به تاثیر تحریم ها هدر ندهد، زیرا نه تنها هیچ سودی برایش نخواهد داشت بلکه به ناامیدی و شکست و ناکامی بیشتر برایش منجر خواهد شد.

شیخ دعموش گفت: آمریکایی ها به لبنانی ها دروغ می‌گویند که تحریم ها فقط علیه حزب الله است، زیرا این تحریم‌ها همه لبنان و اقتصاد لبنان را هدف قرار داده است. هدف آمریکایی ها دست اندازی به لبنان از طریق دست اندازی به سیستم بانکی و مالی آن است. این وضعیت ایجاب می‌کند که موضعی ملی و واحد در رد سلطه گری، تصمیمات، اقدامات و دیکته های آمریکا گرفته شود و آن را تعدی آشکار به لبنان و ملت این کشور بداند.

وی افزود: تحریم های آمریکا علیه لبنان باعث تشدید بحران اقتصادی لبنان شده و تاثیر منفی بر لیره این کشور گذشته است. این امر خطری برای همه لبنانی ها به شمار می‌رود.

شیخ دعموش از دولت لبنان خواست تا مسئولیت خود را برعهده گرفته و به طور سریع برای رسیدگی به وضعیت پول ملی و اوضاع اقتصادی وارد عمل شود تا لبنان از بحران های ناشی از دیکته ها، اقدامات و سیاست های آمریکا در لبنان گذر کند.

انتهای پیام/

 

R7969/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" حزب‌ الله لبنان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا حزب الله لبنان اخبار آمریکا حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موشکی حزب‌الله لبنان علیه مواضع رژیم اسرائیل

به گزارش تابناک - ده‌ها موشک از جنوب لبنان به سمت اماکن و شهرک‌های صهیونیستی در اصبع الجلیل شلیک شد.

آژیر‌های خطر برای دومین بار در مارگالیوت، کریات شمونه، تل حای و کفار غلعادی در الجلیل علیا به صدا درآمدند.

همچنین صدای انفجار در مناطق مختلف الجلیل علیا شنیده می‌شود.

کانال ۱۲ عبری گزارش داد: بیش از ۳۰ فروند موشک از لبنان به سمت الجلیل علیا شلیک شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | حمله موشکی از لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی از لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • عملیات موشکی حزب‌الله لبنان علیه مواضع رژیم اسرائیل
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن  و حزب الله لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران، یمن و لبنان وضع کرد
  • حمله حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها در شهرک «آویویم»+ فیلم
  • حمله موشکی حزب‌الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی
  • مقام حزب‌الله: درخواست‌های آمریکا برای مذاکره را رد کردیم
  • حملات بامدادی حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها