Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو میزبان رئال مادرید بود و در پایان ۲ تیم به تساوی صفر بر صفر رسیدند.

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، شب گذشته در بازی برابر اتلتیکو نمایش درخشانی داشت، اما در انتهای بازی از سوی اتلتیکو به این متهم شد که به کمک داور فحاشی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواخر نیمه اول دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو با اصرار از داور می‌خواست تا راموس را اخراج کند چرا که به زعم او راموس به کمک داور توهین کرده بود. اتفاقی که البته رخ نداد و حتی در پایان مسابقه نه داور و نه کمک داور و داور چهارم چنین چیزی را گزارش نکردند. احتمال اینکه ناظر داوری نیز چنین اتفاقی را گزارش کند، بعید به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: مروری بر تاریخچه شهرآورد مادرید

البته در حال حاضر ۲ گزینه برای اتلتیکو وجود دارد. اولی شکایت از سرخیو راموس به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا است و دومی اینکه چنین کمیته‌ای خودش اقدام کند که تا الان چنین چیزی سابقه نداشته است.

اتلتیکو به نظر قصد شکایت از راموس را دارد و اگر فحاشی راموس در کمیته انضباطی ثابت شود (چیزی که در تصاویر تلویزیونی مشهود است) کاپیتان رئال ممکن است بین ۴ تا ۱۲ جلسه محروم شود که قطعا اتفاق بزرگ برای رئال خواهد بود.

آوریل گذشته و در جریان دیدار بارسا و اتلتیکو در نوکمپ، دیگو کاستا به دلیلی مشابه هشت جلسه از همراهی اتلتیکو محروم شد.

بیشتر بخوانید: دویست و هفتاد و چهارمین شهرآورد مادرید برنده نداشت

انتهای پیام/

آخرین اخبار از رئال مادرید اسپانیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!

رفتارهای غیراخلاقی و هنجارشکنانه برخی اهالی فوتبال به جایی رسیده که باید خواستار برخورد قاطع و ریشه کن کننده ارکان قضایی فدراسیون بود.

سرویس ورزش مشرق- فوتبال کشورمان دچار یک وضعیت آشفته و نامتقارن فرهنگی شده که هر روز نیز ابعاد جدیدی از آن منتشر و رویت می شود. در این دوره لیگ نیز شاهد پدیده ای نامتعارف و هنجارشکن توسط برخی بازیکنان و مربیان هستیم که با حرکات و اقدامات فیزیکی خود، واکنش های غیراخلاقی را به هواداران یا رقبای خود دارند. اگرچه این ماجرا در گذشته و به صورت نادر و معدودی دیده می شد اما اکنون به روندی تبدیل شده که هر هفته به نمایش گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید: جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است! از قزوینی ها یاد بگیرید! استقلال در خطر/ به داد این تیم و هوادارانش برسید!

اگرچه ارکان قضایی فدراسیون به این ماجراها ورود کرده و محرومیت و جرایمی را آغاز کرده اند اما انتظار بر اقدامی قاطع تر و فوری تر است. در عمده مواردی که در فصل جاری دیده می شود، بایستی با جرایم سنگین تر و حتی محرومیت های سنگین تر، ریشه این ناهنجاری ها خشیکده شود تا شاهد تداوم آن نباشیم. البته، می بایست باشگاه ها نیز مورد تنبیه قرار گیرند که ابتدایی ترین موارد و آموزش های اخلاقی و رفتاری را مورد غفلت و فراموشی قرار داده اند. یکی از اصلی ترین متهمان این اتفاقات، باشگاه هایی هستند که همگی عنوان فرهنگی را یدک می کشند اما دریغ از یک اقدام درست و اصولی.

فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی آن بایستی بدانند که اغماض و کوتاهی در این موارد، آثار مخرب و ویرانگری را در پی خواهد داشت که آینده اخلاقی و سلامت این رشته را تهدید می کند. در نتیجه باید اقدامات قاطع و بازدارنده را در پیش بگیرند تا ریشه این وضعیت برای همیشه خشکانده شود.

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس