Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی دیدار تیم‌های ملی حفاری و سوهان محمد سیما قم از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال را اعلام کرد. ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ملی حفاری اهواز و سوهان محمد سیما قم به دلیل تخلفات تماشاگران تیم ملی حفاری در روز 15 شهریورماه نیمه تمام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته انضباطی در این خصوص اعلام کرد مستند به ماده 62 از مقررات انضباطی مصوب 1397 ضمن بازنده اعلام کردن تیم ملی حفاری با نتیجه 3 بر صفر در بازی مذکور، باشگاه ملی حفاری نیز به مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره قابل اجرا و از حیث جریمه نقدی قطعی و از حیث نتیجه بازی ظرف مدت 7 روز قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف خواهد بود.

مخالفت سازمان لیگ فوتسال با تغییر روز دیدار مس سونگون – ملی حفاری

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم حفاری اهواز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال حفاری اهواز لیگ برتر فوتسال حفاری اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: احضار سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی اطلاعیه‌ای از سیدحسین حسینی برای ادای توضیح به این کمیته دعوت کرده است.

در این رابطه به نظر می‌رسد دلیل دعوت از سیدحسین حسینی واکنش او در پایان بازی مقابل شمس آذر قزوین نسبت به جریمه 300 میلیونی در نظر گرفته شده از سوی کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک باشد.

در پایان بازی استقلال مقابل آلومینیوم که در اراک برگزار شد، یک هوادار خانم در چمن حضور یافت که با ممانعت یگان حاضر در استادیوم مواجه شد. دخالت سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال برای خروج این هوادار و در ادامه تنش‌های شکل گرفته، باعث شده بود تا کمیته انضباطی طی حکمی جریمه 300 میلیونی برای وی در نظر بگیرد.

سیدحسین حسینی اما در پایان بازی مقابل شمس آذر قزوین نسبت به این جریمه واکنش جالبی داشت و در چند مرحله با اعلام این موضوع که "جریمه 300 میلیونی فدای سر هوادار خانم" نسبت به آن موضع خود را اعلام کرد: "اول اینکه خوشحالم کمیته انضباطی لطف کرد و ۴ روزه حکم من را داد. اتفاقات دیگری افتاده بود که یکی دو ماه طول می‌کشید حکم دهند ولی برای من ۴ روزه دادند. این ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!"

اکنون کمیته انضباطی بعد از دیدار استقلال مقابل شمس آذر با دعوت از سیدحسین حسینی به این کمیته، به نظر می‌رسد در این خصوص به دنبال ارائه توضیحات کاپیتان استقلال باشد. سیدحسین حسینی البته با یک جلسه محرومیت تعلیقی نیز مواجه است و در آستانه دیدار حساس و سرنوشت ساز این تیم مقابل تراکتور، باید دید کمیته انضباطی در خصوص وی چه حکمی صادر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • سیدحسین حسینی یک جلسه محروم شد
  • دانیال اسماعیلی‌فر یک جلسه محروم و 40 میلیون جریمه شد
  • سایپا در کمیته انضباطی نقره داغ شد
  • احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی | او چه گفت؟
  • فوری: احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی
  • فوری: احضار سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی