Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تنگستان با اشاره به آتش سوزی در مراتع کوه بیرمی خاییز تنگستان گفت: در این حادثه ۷ هکتار مراتع در آتش سوخت که با تلاش نیروهای مردمی محلی، امدادی هلال احمر، محیط بانی و منابع طبیعی مهار شد. ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

عبدالحسن رفیعی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تنگستان با اشاره به وقوع حریق در مراتع کوه بیرمی تنگستان اظهار داشت: از صبح امروز حریق در مراتع کوه بیرمی به وقوع پیوست که امدادگران و محیط‌بانان و نیروهای مردمی برای مهار حریق به منطقه خاییز تنگستاناعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی  منطقه خاییز شهرستان تنگستان واقع در کوه بیرمی و در ارتفاع 800 متر از سطح دریا رخ داد  تصریح کرد: با توجه به  خشک بودن علوفه‌های جنگلی و مراتع، حریق در مراتع  و جنگلکوه بیرمی منطقه خاییز به وقوع پیوست که در این راستا تیم‌های امدادی برای اطفاء آن اقدام کردند.

فرماندار تنگستان با بیان حریق بعدازظهر امروز مهار شد افزود: در این حادثه 7 هکتار مراتع در آتش سوخت که با تلاش نیروهای مردمی محلی، امدادی هلال احمر، محیط بانی و منابع طبیعی مهار شد.

رفیعی‌پور افزود: محل آتش سوزی از اراضی ملی بوده و گونه‌هایی که آسیب دیده‌اند بیشتر درختان جنگلی و مراتع است.

وی با اشاره به اینکه علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است،گفت:نیرو‌های مردمی، یگان حفاظت منابع طبیعی، حفاظت محیط زیست، هلال احمرو باشگاه کوهنوردی بیرمیدر خاموش کردن آتش مشارکت داشتند.

بوشهر|آتش‌سوزی مراتع منطقه ریز شهرستان جم مهار شدبوشهر| پوشش گیاهی جنگلی و مرتعی منطقه کوهستانی خاییز تنگستان در آتش سوختبوشهر| 47 هکتار از مراتع و جنگل‌های شهرستان دشتی در آتش سوخت

فرماندار تنگستان با بیان اینکه ارتفاعات کوه بیرمی منطقه خاییز صعب العبور است تصریح کرد: علت آتش سوزی در دست بررسی است.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی ۲ واحد تجاری و یک واحدمسکونی در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، شهرام مومنی با بیان اینکه در این آتش سوزی یک مرد ۵۲ ساله از ناحیه دست، صورت و پا دچار سوختگی شد که به مرکز درمانی منتقل شد گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.
وی با اشاره به اینکه با تلاش ۳۴ آتش نشان و افسر ارشد این آتش سوزی مهار شد و به خودرو‌های نمایشگاه، همجوار آسیبی نرسید، اما دو خودروی پراید و ۲۰۶ مستقر در تعمیرگاه در آتش سوخت.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: برای خاموش کردن این حادثه ۸ خودروی آتش نشانی و آبرسان به بلوار شهید مدرس محل حادثه اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم
  • احداث آتش بُر در روستای بیشه لرستان
  • اطفای یک حریق پس از ۲ ساعت
  • مهار آتش سوزی ۲ واحد تجاری و یک واحدمسکونی در رشت
  • مهار حریق واحدی تجاری در اصفهان
  • مهار آتش‌سوزی در جایگاه سوخت خیابان شاه‌نعمت‌الله ولی
  • ممنوعیت برداشت بی رویه گیاهان خوراکی