Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی دیدار تیم‌های ملی حفاری و سوهان محمد سیما قم از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال را اعلام کرد. تاریخ انتشار: 18:57 - 07 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۴۰۸۱

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ملی حفاری اهواز و سوهان محمد سیما قم به دلیل تخلفات تماشاگران تیم ملی حفاری در روز ۱۵ شهریورماه نیمه تمام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمیته انضباطی در این خصوص اعلام کرد مستند به ماده ۶۲ از مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷ ضمن بازنده اعلام کردن تیم ملی حفاری با نتیجه ۳ بر صفر در بازی مذکور، باشگاه ملی حفاری نیز به مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره قابل اجرا و از حیث جریمه نقدی قطعی و از حیث نتیجه بازی ظرف مدت ۷ روز قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف خواهد بود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۴۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان برگزار شد و فاطمه ستوده، بازیکن تیم کانی کردستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به داور بازی انجام داد. وی به یک جلسه محرومیت تعلیقی برای مدت ۶ ماه محروم شد. این رای قطعی است.   فاطمه صادقی، مربی تیم کانی کردستان علیرغم محرومیت ورود به زمین و بدرفتاری نسبت به داور بازی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.   رحمتی، مدیر عامل تیم کانی کردستان به دلیل بدرفتاری نسبت به داوران و سایر مسئولین، به دو جلسه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های کشور و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این محرومیت قابل تجدیدنظر است.   یاسمن قائدی، بازیکن تیم کانی کردستان به دلیل رفتار غیرورزشی (جلوگیری از موقعیت گل که منجر به اخراجش شد) به یک جلسه محرومیت تعلیقی برای مدت ۶ ماه محروم شد. این رای قطعی است.

دیگر خبرها

  • رایس: برای رهایی از برچسب بازنده محکوم به پیروزی مقابل منچسترسیتی هستیم
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • تجلیل از خیران طلایی کمیته امداد
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان
  • افسر آمریکایی: اسرائیل در هرجنگی با حزب‌الله بازنده است
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • برانکو، بزرگترین بازنده بین ما تو هستی!
  • رد شکایت پرسپولیس از ۳ ستاره استقلال!