Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اراک در مجلس از وزرای صنعت و اقتصاد خواست که برای رفع مشکلات سهامداران هپکو و آذراب همت کنند.

به گزارش ایسنا، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس در تذکر شفاهی نوبت عصر جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر کشاورزی گفت:با توجه به در پیش بودن فصل کشت تامین کود مورد نیاز کشاورزان ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر علوم و سازمان اداری و استخدامی در خصوص ساماندهی و تعیین تکلیف کارکنان مراکز علمی کاربردی وابسته به سازمان های دولتی که منحل شده اند توجه کنند، آن‌ها باید در دانشگاه‌های دیگر و مراکز دولتی به کار گیری می شوند، لازم است به این موضع توجه شود.


وی افزود: در تسریع تعیین تکلیف  موضوع مدیریت و مالکیت سهامداران کارخانه هپکو و آذراب اراک توجه شود، عزیزان در وزارت صنعت و اقتصاد همت کنند تا این مباحث حل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت اقتصاد شرکت هپکو اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ درصد صنعت طیور مشمول ارز دولتی است

حمیدرضا کاشانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۲ هزار تومان است، درحالیکه قیمت تمام شده برای مرغداران به بالای ۶۰ هزارتومان می‌رسد.

به گفته او، سال گذشته به رغم افزایش مکرر قیمت مواد اولیه، نرخ تخم مرغ تغییری نداشت، حال انتظار می رود قیمت جدید تخم مرغ متناسب با نرخ مواد اولیه اصلاح شود.

کاشانی با بیان اینکه تولید روزانه تخم مرغ به بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ تن رسیده است، افزود: از دولت تقاضا کرده ایم که بدلیل کاهش مصرف و مازاد تخم مرغ در نیمه اول سال با خرید تضمینی تخم‌مرغ مازاد، از تولیدکنندگان حمایت کند؛ اما هنوز اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن با اشاره به اینکه ۶۰ درصد صنعت طیور مشمول ارز دولتی است، گفت: قیمت مکمل‌ها، ریزمغذی ها و ویتامین‌های مورد نیاز برای صنعت طیور در کشور ۲ برابر افزایش یافته است.

او ادامه داد: ۶۰ درصد کالاهایی که ارز دولتی می‌گیرند، سال گذشته ۳ بار به صورت رسمی افزایش قیمت داشتند که هنوز در قیمت تمام شده تولید تخم مرغ لحاظ نشده است و امیدواریم امسال قیمت تخم مرغ اصلاح شود.

کاشانی گفت: ۶۰ درصد صنعت طیور  مشمول ارز دولتی است و ۴۰ درصد کالاهای مورد نیاز با ارز آزاد تامین می‌شوند که براین اساس نوسانات نرخ ارز می‌تواند بر این کالاها اثرگذار باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • ۶۰ درصد صنعت طیور مشمول ارز دولتی است
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • بهره مندی بیش از ۸۴ هزار بانوی خوزستانی از آموزش‌های مهارتی
  • (ویدئو) تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس
  • امسال بیش از یک میلیون تن گندم از مزارع گلستان برداشت می شود
  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!