Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرتغالی جالوروسی از عملکرد تیمش مقابل لچه راضی است فقط انتظار داشت شاگردانش، موقعیت های خود را به گل های بیشتری تبدیل کنند.

طرفداری- در هفته ششم سری آ، بازی لچه-رم با برتری 1-0 تیم میهمان خاتمه یافت. پس از این برد،  پائولو فونسکا گفتگویی با خبرنگاران داشت:

فونسکا در مصاحبه ای با DAZN گفت:

بردن چنین بازی هایی همیشه مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکردی خوبی داشتیم؛ بازی در کنترل ما بود و چند موقعیت گلزنی فراهم کردیم. یک پنالتی هم هدر دادیم اما در مجموع فکر می کنم بچه ها به سختی تلاش کردند.

آگاه هستیم که سبک بازی ما به شکلی است که در هر بازی، موقعیت هایی به حریف می دهیم اما امروز می توانستیم 5 یا 6 گل بزنیم. مانچینی و اسمالینگ، عملکرد خوبی داشتند. اسمالینگ بازیکن مهمی برای ماست. به همه بازیکنانم اعتماد دارم؛ فازیو هم در بازی های اخیر، خوب ظاهر شد بنابراین انتخاب زوج خط دفاعی برای من سخت شده است.

مهم ترین نکته این بازی، ثبت کلین شیت بود. سیستم بازی اهمیت ندارد بلکه حرکت ها و پویایی تیم در زمین مهم است. امروز از تحرک بازیکنان تیم خود راضی بودم. در حال رسیدن به تعادل در تیم هستیم؛ لچه در نیمه دوم حتی یک موقعیت گلزنی هم نداشت. برد در خارج از زمین همیشه سخت است بنابراین سه امتیاز مهم را کسب کردیم. ترجیح می دهم همیشه 1-0 ببریم و چون اصلا از گل خوردن، خوشم نمی آید.

پلگرینی؟ او با درد بازی کرد و همین موضوع در طول بازی وی را اذیت کرد. در مورد مخیتاریان، بعید می دانم مصدومیتش جدی باشد. امروز توانستیم خیلی سریع در نیمه زمین حریف، مالک توپ شویم. سانترهای مناسبی روی دروازه انجام دادیم و گلزنی به این شکل با سر، تخصص ژکو است. افسوس که فرصت های دیگر گلزنی را از دست دادیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: همیشه از بزرگان تیم تعریف کرده‌ام ولی امروز خیلی از آنها گله‌مند هستم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا عنایتی پس از تساوی 2 - 2 پیکان برابر هوادار در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سنگینی شد. بازی را به دو بخش تقسیم می‌کنم، در نیمه اول از نحوه بازی تیمم غافلگیر شدم و 6،7 بازیکن ما روی فرم نبودند. به مرور زمان وقتی کار از کار گذشت بازیکنان ما به شرایط خوبی رسیدند.

وی افزود: در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم فرصت این را داشتیم که بازی را ببریم. تیمی که بازی باخته را برمی‌گرداند یعنی شخصیت خوبی دارد. همیشه از بزرگان تیم تعریف کرده‌ام ولی امروز خیلی از آنها گله‌مند هستم. توقع مربی این است وقتی در زمین مشکلی ایجاد می‌شود بازیکنان بزرگ واکنش نشان دهند ولی در 30 دقیقه اول این اتفاق نیفتاد و دو گل خوردیم.

تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: امروز برای من دو سر برد بود، چون هوادار را خانه خودم می‌دانم و احترام زیادی برای مجموعه هوادار قائل هستم. به دوست بسیار خوبم مسعود شجاعی تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه مربیگری با ایده‌های خوشگلی که دارد، کیفش را ببریم!

عنایتی در واکنش به این موضوع که شاید تیمش به دلیل دور شدن از منطقه خطر انگیزه زیادی نداشته باشد، گفت: اول مصاحبه‌ام گِله خودم را اعلام کردم. اینجا تجربه باید به کمک ما بیاید. ما بازیکنان 17،18 ساله داریم. البته آنقدر از این بازی خوشحالم که بازیکن رده نوجوانان و جوانان می‌آید و گل می‌زند. آرش هاشمی در 15 دقیقه پایانی با فشار بازی خوب بازی می‌کند. باید برای شخصیت خودمان و روح پاک فوتبال بازی کنیم. ضمن اینکه هنوز شرایط‌مان صددرصد نیست و روی کاغذ گزینه سقوط هستیم. امیدوارم 30 دقیقه اول بازی درسی برای ما باشد که شرایط این چنینی را تجربه نکنیم. با کمبود بازیکن دست و پنجه نرم می‌کنیم. با این حال، بازیکنان ما با کیفیت هستند و باید قدر خودشان را بدانند.

وی در رابطه با تعویض زودهنگام حامد پاکدل تصریح کرد: پاکدل یکی از بازیکنان تأثیرگذار ماست و حساب ویژه‌ای روی امثال او باز می‌کنیم اما برخی مواقع بازیکن روی فرم نیست. مربی کنار زمین نباید اجازه دهد بازیکن غرق شود. امروز روز خوب حامد پاکدل نبود ولی امتیازهای بسیار خوبی برای پیکان گرفته است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • جنجال در لیگ کنفرانس: مربیان معروف درگیر شدند! (عکس)
  • اوزونیدیس: استقلال خوزستان فقط یک موقعیت گلزنی داشت! / فیلم
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • حمایت اسطوره آلمانی از کیمیش: خیلی مهمی!
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • موقعیت عالی گلزنی؛ برخورد ضربه سر هالند به تیر دروازه رئال مادرید / گزارش عربی
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • سیمئونه: الهه شانس با ما بود صعود می‌کردیم!
  • بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی