Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال صربستان قهرمان اروپا شد.

طرفداری - تیم‌های ملی والیبال صربستان و اسلوونی در دیدار فینال مسابقات والیبال قهرمانی اروپا به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان شاگردان اسلوبودان کواچ موفق شدند اسلوونیایی‌ها را در چهار ست مغلوب خود سازند و قهرمانی قاره سبز را جشن بگیرند.

در ست اول، اسلوونی عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داد و توانست رقیب را با نتیجه بسیار خوب 25-19 شکست دهد تا برای پیروزی در این دیدار امید داشته باشد اما صربستان در ست‌های بعدی نبض بازی را به‌راحتی در دست گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صرب‌ها با درخشش آتاناشویچ موفق شدند ست دوم را قاطعانه و با نتیجه 25-16 از آن خود کنند. عملکرد درخشان صربستان ادامه پیدا کرد و آنها با پیروزی 25-18 در ست سوم و 25-20 در ست آخر موفق شدند پس از 118 دقیقه قهرمانی مسابقات را جشن بگیرند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر سپاهان، سد راه محمد عمری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد عمری بعد از نمایش درخشان در بازی با پرسپولیس به ترکیب اصلی ملوان رسید و موفق شد برابر سپاهان نیز به خصوص در نیمه اول عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.

او در نیمه اول روی یک صحنه موفق شد میلاد زکی پور را در سمت چپ دریبل کند و وارد محوطه جریمه شود و ضربه نهایی خود را هم به سمت دروازه زد که نیما میرزازاد این شوت از زاویه بسته را مهار کرد.

این در حالی است که عمری در سایر دقایق بازی هم خط دفاعی سپاهان را آزار داد و در حالی که به عنوان هافبک تهاجمی بازی می‌کرد، چندین نفوذ را انجام داد اما نتوانست در زدن ضربه نهایی موفق عمل کند.

دیگر خبرها

  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • ورود اینتر اینزاگی به لیست تاجران قهرمانی در اروپا
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)
  • گلر سپاهان، سد راه محمد عمری (عکس)
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!