Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@02:27:15 GMT

بحران خط حمله بارسلونا در آستانه دیدار با اینتر

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۶۱۴۲

بحران خط حمله بارسلونا در آستانه دیدار با اینتر

شرایط برای بارسلونا در آستانه بازی در لیگ قهرمانان مقابل اینتر تعریف چندانی ندارد.


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با تساوی بدون گل و در حالیکه که در برخی دقایق خوش شانس بود مقابل دورتموند متوقف شد و حالا این هفته و در دومین بازی خود پذیرای اینتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا برای دیدار مقابل نراتزوری کار ساده ای برای چینش ترکیب خط حمله خود ندارد. طبق ادعای گاتزتا دلا اسپورت، هنوز مشخص نیست لیونل مسی به این دیدار خواهد رسید یا خیر و حضور او در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

اما تقریبا می توان گفت غیبت عثمان دمبله و آنسو فاتی، دو مهاجم جوان بارسلونا مقابل اینتر قطعی است و آنها نمی توانند به دلیل مصدومیت در بازی این هفته به میدان بروند.

 

در حال حاضر کارلس پرز، لوئیس سوارز و آنتوان گریزمان، سه انتخاب احتمالی ارنستو والورده در صورت نرسیدن دیگر بازیکنان برای دیدار مقابل اینتر خواهند بود. اما بارسا بازیکن ذخیره ای برای بخش هجومی خود در اختیار ندارد و با این تفاسیر اخباری در مورد احتمال حضور هابیل رویز 19 ساله و هیروکی آبه ژاپنی 20 ساله که در تابستان گذشته با 1.1 میلیون یورو از کاشیما آنتلرز راهی بارسا شد، در لیست این تیم وجود دارد. به جز دیدار مقابل اینتر، بارسا هفته آینده باید در لالیگا و در مسابقه ای دشوار به مصاف سویا هم برود و ارنستو والورده امیدوار است تا پیش از این دو دیدار، بحران مصدومیت در خط حمله آبی اناری ها پایان پیدا کند.

بارسلونا عثمان دمبله لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا عثمان دمبله لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۶۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست در لیگ قهرمانان اروپا، بارسا تمام امید خود را به بازی دیروز در سانتیاگو برنابئو گذاشته بود. همه می دانستند که عدم پیروزی مقابل رئال مادرید به معنای خداحافظی از لالیگا است. اگرچه بارسلونا با گل زودهنگام کریستنسن که گل هشتم بارسا در این فصل از روی کرنر بود، شروعی عالی داشت ولی بازی با نتیجه 3-2 برای رئال به پایان رسید. با شش بازی باقی مانده تا پایان فصل، بارسا یازده امتیاز از رئال عقب است.

در واقع شاگردان ژاوی روز گذشته در اولین بازی این فصل خارج از خانه خود شکست خوردند. تا قبل از بازی در برنابئو، آنها در 15 بازی دور از مونتجوئیک، 9 برد و 6 تساوی داشتند.

بارسا در این فصل در سه ال کلاسیکوی متوالی مغلوب رئال شده است. در بازی دور رفت در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک، رئالی ها با برتری 1-2 سه امتیاز حیاتی را از آن خود کردند. بعداً دو تیم در فینال سوپرجام به مصاف هم رفتند و آبی و اناری ها با نتیجه 4-1 شکست خوردند. بازی در عربستان یکی از دردناک ترین شکست های فصل بود. و دیروز در برنابئو، تیم آنچلوتی دوباره پیروز شد. پیروزی‌ای که عملاً عنوان قهرمانی لالیگا را به آنها می دهد.

بارسلونا حالا بدترین سناریوی ممکن را پیش رو دارد. کاتالان ها در اواسط آوریل هستند و همین حالا با تمام عناوین فصل خداحافظی کرده اند. در اولن فصل ژاوی نیز بارسا نتوانست فاتح هیچ جامی شود. بارسا قبلا از کوپا دل ری و لیگ قهرمانان نیز کنار رفته بود. والنسیا، خیرونا، رئال سوسیداد، آلمریا، رایو وایکانو و سویا رقبای باقی مانده بارسا تا پایان فصل هستند.

دیگر خبرها

  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • ماموریت ویژه رئال: بارسلونا گل بخور نیست!