Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-20@04:18:27 GMT

محصولات ساختمانی پر فروش در سال های اخیر

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۶۵۳۳

محصولات ساختمانی پر فروش در سال های اخیر

با پیشرفت تکنولوژی در عصر جدید، برخی محصولات وارد بازار شده اند که باعث زیبایی بیشتر نما شده اند و از نظر زمان آماده شدن و کار روی آنها به زمان بسیار کمتری نیاز دارند. از این رو برای بسیاری از پروژه ها از این مواد و وسایل استفاده می شوند تا هم به منظور زیبایی و نما و همچنین کیفیت، بهتر باشند و هم از لحاظ آماده شدن سریع حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز باهم چند مورد از این مواد و وسایل را معرفی می کنیم و به بررسی آنها می پردازیم، با ما همراه باشید.

 

سقف کاذب

سقف کاذب به سقفی گفته میشود که در سطحی پایین تر از سطح سقف اصلی قرار میگیرد و از داخل بنا قابل مشاهده است .امروزه با پیشرفت صنایع و پتروشیمی، استفاده از مصالح ساختمانی جدید از قبیل سقف های کاذب pvc، سقف های کاذب کناف، سقف های کاذب آی گلس، دیوارپوش ها، کف پوش ها و ... مورد توجه ویژه مهندسان و سازندگان قرار گرفته است.

انواع سقف کاذب برای سرویس های بهداشتی، آشپزخانه ها، مغازه ها و سایر مکان ها مورد استفاده قرار گیرد، اجرای سقف کاذب بسیار ساده و سریع انجام می شود، در رابطه با قیمت سقف کاذب و قیمت اجرای سقف کاذب باتوجه به متر مربع اجرایی و نوع سقف متفاوت می باشد.

 شرکت آذران فضانما به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و طراحان کامپوزیت پی وی سی در ایران با سابقه ای درخشان به فعالیت در زمینه تولید و ساخت سقف کاذب پی وی سی پرداخته است. کامپوزیت پی وی سی با توجه به مزایای بیشمار خود، از جایگاه خاصی در صنعت ساختمان برخوردار می باشد.

جنس سقف کاذب می تواند از گچ، چوب، مواد معدنی، پی وی سی، آلومینیوم، .... باشد. در کذشته مرسوم ترین روش برای این کار استفاده از گچ و رابیتس میبوده که بعلت وزن بالای وارده به سقف اصلی ویا در مناطق زلزله خیز بعلت ایجاد آوار های خطرناک رفته رفته استفاده از آن در کشور های پیشرفته منسوخ گردیده و در کشورهای درحال توسعه نیز در حال منسوخ شدن می باشد.

 

از چه سقف کاذبی در چه فضایی استفاده کنیم

عوامل متعددی برانتخاب سقف کاذب تاثیر میگذارند ، برای مثال اینکه نیاز به دسترسی به پشت سقف وجود دارد یاخیر، فضای مربوطه خشک است یا مرطوب ، کاربری فضا چیست ، نحوه نورپردازی در سقف قرار است چگونه باشد و یا اینکه فضای مورد نظر لاکچری است یا خیر . با پاسخ به سوالات فوق و بررسی خصوصیات انواع سقف کاذب میتوان مورد مناسب را یافت.

شرکت آذران فضانما با تولید سقف کاذب به لحاظ کیفیت و با استانداردهای لازم رضایت مشتریان خود راجلب کرده است و در بازار خود یکی از پر فروش ترین محصولات را با قیمتی مناسب عرضه می کند.

 

انواع سقف کاذب

این سقف ها در انواع سقف کاذب pvc، سقف کاذب گریلیوم، انواع سقف کاذب کناف و در نوع قدیمی تر سقف کاذب گچی به بازار عرضه می شود. طرح های سقف کاذب پی وی سی بر اساس نوع کاربرد، ساخت و تولید می شوند که به طور مثال تمایز آشکاری میان سقف های کاذب ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی وجود دارد و از سوی دیگر با در نظر گرفتن صرفه جویی در انرژی و حتی زیبا سازی فظاهای بکار رفته اهمیت خود را آشکار می سازد. محصولات شرکت آذران فضانما درسقف های کاذب در دو نوع پانل پی وی سی و تایل های 60*60 می باشد. .

سقف کاذب پی وی سی سفید و چاپی سقف کاذب پی وی سی روکش دار سقف کاذب پی وی سی با روکش هات استمپ سقف کاذب پی وی سی با روکش مخمل

پارتیشن دو جداره

در پارتیشن‌های دوجداره قابلیت ساخت قاب‌های یک‌تکه و بزرگ وجود دارد. در این نوع پارتیشن از ستون استفاده زیادی نمی‌شود؛ زیرا بدنه پارتیشن به‌اندازه کافی مقاومت و استحکام دارد و می‌تواند بدون نیاز به ستون بر روی زمین قرار بگیرد. زیبایی پارتیشن‌های دوجداره علت‌های زیادی دارد که یکی از آن‌ها حذف خطوط زائد در طراحی پروفیل می‌باشد. مطمئناً برای مشتریان یکی از معیارهای انتخاب، زیبایی پارتیشن می‌باشد. این نوع پارتیشن محدودیت رنگ ندارد و مشتریان می‌توانند هر رنگی را که بخواهند سفارش دهند.

برای ساخت پارتیشن‌ دوجداره از پروفیل‌های 10*10 استفاده می‌شود. همچنین برای افزایش استحکام آن‌ها، یک‌لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز شده یک تکه، درون پارتیشن قرار می‌گیرد.

 

ویژگی های پارتیشن دو جداره

پارتیشن‌های اداری دو جداره دارای مقاومت بالا و خود ایستا هستند. می‌توان این نوع پارتیشن را برای پرده کرکره ما بین شیشه‌ها استفاده کرد. از پارتیشن‌های دو جداره برای پر کننده نقاطی همچون MDF, شیشه و پلکسی و ... استفاده می‌شود. این نوع پارتیشن براحتی و با سرعت بالا نصب می‌شود. یکی از مزایای پارتیشن‌های دو جداره، قابلیت عبور کابل‌های شبکه و سیستم در تمام قسمت‌های پارتیشن می‌باشد. زمان استفاده از پارتیشن‌های دوجداره، می‌توان آن‌ها را مطابق با معماری فضا مونتاژ و دمونتاژ کرد. این کار به تخصص نیاز ندارد.

کف کاذب

کف کاذب نام محصولی است که هماهنگ با نام سقف کاذب نامگذاری شده است و به کفی اطلاق می گردد که کف اصلی سازه ساختمانی نیست و جهت افزایش ارتفاع محل تردد به کمک پایه هایی بر کف اصلی طبقات نصب شده است .

دلیل بکارگیری کف کاذب معمولا جهت پوشش حجم زیادی از کابل ها و انواع تأسیساتی است که در بعضی از اماکن بکار می رود. از آن جمله می توان از اطاق های کنترل و فرمان مراکز کامپیوترهای سرور، پست های برق و مخابرات، برج های کنترل، سالن های صنعتی و مراکز کامپیوتری و .... نام برد. ولی به تازگی بکارگیری انواع خاص از کف کاذب به منظور گرمایش از کف و انتقال آب های سطحی و کاهش رطوبت و همچنین به منظور سبک سازی ساختمان ها نیز رونق و گسترش یافته است.

 

کف های کاذب از نظر کاربردی به چهار دسته تقسیم می شوند :

کف های مخصوص پوشاندن تأسیسات کف های مخصوص انتقال آب های سطحی ، خاک و ماسه کف های مخصوص جهت نصب گرمایش کف و کاهش رطوبت کف های مخصوص سبک سازی ساختمان

مزایای استفاده از کف کاذب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سهولت و تسریع دسترسی به تمامی تاسیسات ساختمان از طریق بلند کردن آسان هر یک از پانل های کف کاذب رفع مشکلات مهندسی نصب و تاسیسات و طراحی در هر مرحله از بهره برداری امکان ایجاد اصلاحات و تغییرات در کمترین زمان ممکن و کوتاه شدن زمان اتمام پروژه امکان جابجایی کلیه تاسیسات به مکان دلخواه و قابلیت جمع آوری و نصب مجدد کاهش هزینه های ساخت نسبت به ساخت سنتی عدم نیاز به لوله کشی یا سیم کشی عرضی و امکان ایجاد تهویه از کف کاهش هزینه تعمیرات و نگهداری کاهش وزن سازه و بار مرده ساختمان گروه کارخانجات صنعتی شرکت آذران فضانما تولید کننده و ارائه دهنده انواع کف کاذب، که این محصول را در اندازه و جنس های متنوع تولید و در سطح کشور توزیع می کند. این شرکت مفتخر به توانمندی تولید هرگونه کف کاذب و پایه کف کاذب، با بهترین کیفیت و بهره گیری از آخرین متود روز دنیا توانسته است پاسخی شایسته ی درخور نام خود برای نیازهای مشتریان در سرتاسر ایران داشته باشد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مصالح ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در برخی از محصولات داخلی و مونتاژی، رو به کاهش است اما برخی خودروی داخلی مانند دنا پلاس دنده اتوماتیک نیز یک شبه ۵۵ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کردند.

کوییک S دنده‌ای با مدل ۱۴۰۳ برخلاف دیگر محصولات بازار هفت میلیون تومان افت قیمت دارد و به نرخ ۴۴۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین G با مدل ۱۴۰۳، سدان لوکس تولیدی شرکت سایپا از رکوردداران افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی است که ۳۷ میلیون تومان نسبت به روز گذشته رشد قیمت دارد و با ۷۶۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس LX TU۵ یکی از محصولات محبوب بازار داخلی نیز با رشد چهار میلیون تومانی به کانال ۸۷۰ میلیون تومان رسیده است.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۵۰ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۶۵ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۵۵ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۸۳۴ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۴۲ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (ارتقا) یک میلیارد و ۱۰۷ میلیون تومان، پژو پارس ۶۷۴ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۷۱۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳( ارتقا) با قیمت ۶۸۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک (ارتقا) ۷۸۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک (ارتقا) ۹۴۹ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۴۷ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۸۱۶ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 به قیمت ۹۸۵ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S استاندارد با قیمت ۴۵۲ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۷۸ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۳۴ میلیون تومان، کوییک S استاندارد ۴۴۵ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۹۶ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۶۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نسبت به داخلی‌های بازار نوسان کمتری دارد.

جک J۴ آپشنال ارزان‌ترین خودرو مونتاژی کرمان‌موتور با پنج میلیون تومان افت قیمت و نرخ ۹۰۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

هایما S۵ اتوماتیک ۶ سرعته کراس‌اوور مونتاژی ایران‌خودرو نیز ۱۰ میلیون تومان رشد قیمت داشته و با نرخ یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جک S۵ نیوفیس یکی از محبوب‌ترین محصولات کرمان موتور اما تغییری ندارد و با قیمت یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۸ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم به قیمت دو میلیارد و ۸۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) سه میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۹۱۳ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۶۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کد خبر 744637

دیگر خبرها

  • برگزاری چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ
  • عواقب حذف دردناک: 4 ستاره در لیست فروش آرسنال
  • نظارت استاندارد بر کیفیت محصولات خام کشاورزی مرکزی
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالاهای مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • برداشت بیش از ۲۵۲ هزار تن انواع محصولات گرمسیری ازباغات سیستان و بلوچستان
  • برپایی بازارچه توانمندی بانوان کارآفرین در آستارا
  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه