Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:52:55 GMT

بهترین اسپیکرهای ضد آب برای بودجه‌های گوناگون

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۷۳۱۵

بهترین اسپیکرهای ضد آب برای بودجه‌های گوناگون

در سال جاری، اسپیکرهای ضد آب گوناگونی ارائه شده‌اند که با قیمت‌های متفاوت قابل تهیه هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از تک‌رادار، اگر به سفر علاقه دارید و در عین حال، گوش دادن به موسیقی در حال رانندگی و تفریح نیز از علایق شماست، می‌توانید اسپیکرهای هوشمند را با خود به سفر ببرید.

یقینا، هیچ‌کس دوست ندارد اسپیکرش خیس شود یا آسیب ببیند و در صورت داشتن تفریح بلند مدت، دوست دارد که اسپیکر بتواند به عملکرد خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر، اسپیکرهای ضد آب بسیاری وجود دارند که به کاربر امکان می‌دهند در موقعیت‌های گوناگون حتی در حال شنا کردن، از یک اسپیکر مجهز به بلوتوث استفاده کند و از مقاومت آن در برابر حوادث نیز مطمئن باشد.

ضد آب یا مقاوم در برابر آب؟

شاید مفاهیم ضد آب و مقاوم در برابر آب، شبیه به یکدیگر به نظر برسند اما در حقیقت با هم تفاوت دارند. ضد آب بودن یک کالا نسبت به مقاومت آن در برابر آب، ویژگی بهتری است. یک اسپیکر ضد آب معمولا در برابر جریان آب دوام می‌آورد و به کار خود ادامه می‌دهد؛ در حالی که اسپیکر مقاوم در برابر آب شاید تنها در برابر یک یا دو بار پاشیده شدن آب به آن مقاومت کند. به همین دلیل، کاربر نمی‌تواند آن را با خود به استخر ببرد.

اسپیکر داخلی و خارجی

بیرون بردن یک اسپیکر از خانه، به نوع خروجی آن بستگی دارد. یک اسپیکر بی‌سیم می‌تواند به هر جایی برده شود و قابلیت اتصال به ابزار گوناگونی از جمله تلفن همراه و رایانه را داشته باشد. اسپیکرهای داخلی که برای استفاده در خانه طراحی شده‌اند، معمولا ضد آب نیستند و نمی‌توان آنها را به سادگی بیرون از خانه به کار برد.

در این گزارش، به معرفی 10 مورد از بهترین اسپیکرهایی می‌پردازیم که با باران و استخر دوست هستند و در چنین شرایطی می‌توانند به کار خود ادامه دهند. این اسپیکرها، انواع گوناگونی دارند و کاربران می‌توانند با توجه به نیاز و توانایی اقتصادی، اسپیکر مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

"یو ای واندربوم" (UE Wonderboom)

اسپیکر واندربوم 2 که قابلیت پاوربانک دارد و برد بی‌سیم آن حدود 30 متر است، 0.42 کیلوگرم وزن دارد و عمر باتری آن به 10 ساعت می‌رسد. این اسپیکر، قابلیت ارتباط NFC ندارد.

اسپیکر واندربوم، از بهترین نوع اسپیکرهای ضد آب است که استحکام بالایی دارد و صدا را بسیار بلند پخش می‌کند. کاربران می‌توانند با اتصال این اسپیکر به دیگر اسپیکرهای واندربوم، صدای آن را تقویت کنند.

عمر باتری این اسپیکر نسبت به انواع قبلی اسپیکرهای واندربوم، 30 درصد بیشتر و صدای آن نیز نسبت به اسپیکرهای قبلی، بلندتر است.  واندربوم بدون شک می‌تواند از بهترین انواع اسپیکر قابل حمل باشد.

"دنون انوایا" (Denon Envaya)

اسپیکر دنون انوایا، کیفیت صدای بالا و ظاهر زیبایی دارد. این اسپیکر، 0.42 کیلوگرم وزن و قابلیت پاور بانک دارد و عمر باتری آن 13 ساعت است. برد بی‌سیم آن، حدود 30 متر است و قابلیت ارتباط NFC ندارد.

اگر در جستجوی اسپیکر ضد آبی هستید که ظاهر آن شبیه به اسپیکرهای ضد آب نباشد، دنون انوایا انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. پنل‌های لاستیکی این اسپیکر، به آن برای مقاومت در برابر آب کمک می‌کنند.

شاید بتوان گفت که اسپیکر دنون انوایا، بهترین کیفیت صدا را در میان انواع اسپیکرهای هم‌اندازه خود ارائه می‌دهد. اگر کاربران تمایل به خرید اسپیکر کوچکتری داشته باشند، می‌توانند نوع دیگری از این محصول موسوم به "انوایا مینی" (Envaya Mini) را انتخاب کنند.

"جی‌بی‌ال شارژ 4" (JBL Charge 4)

با اسپیکرهای جی‌بی‌ال شارژ 4 می‌توانید تعادل میان صدا، ویژگی‌ها و قیمت را احساس کنید. وزن این اسپیکر، 0.79 کیلوگرم و عمر باتری آن، 20 ساعت است. برد بی‌سیم اسپیکر جی‌بی‌ال، حدود 9 متر است و قابلیت پاوربانک دارد اما فاقد قابلیت ارتباط  NFC است.

شاید نسخه به روزرسانی شده این اسپیکر، کمی کسل‌کننده به نظر برسد اما هنوز هم یکی از بهترین‌ اسپیکرهای استفاده بیرون از خانه است. استحکام جی‌بی‌ال شارژ 4 و دوام شارژ آن، می‌توانند دلایل خوبی برای خرید این اسپیکر باشند.

اسپیکر جی‌بی‌ال شارژ 4، تنها با پرداخت 150 دلار قابل خرید است.

"انکر ساوندکور فلیر" (Anker Soundcore Flare)

اسپیکر انکر ساوندکور فلیر، قابلیت لرزش و صدای قابل توجهی دارد. وزن این اسپیکر، 0.54 کیلوگرم و عمر باتری آن، هشت ساعت است. برد بی‌سیم این اسپیکر، حدود 9 متر و فاقد قابلیت ارتباط NFC است و برخلاف اسپیکرهای دیگر، قابلیت پاوربانک ندارد.

انکر ساوندکور فلیر در میان اسپیکرهای رقیب خود، ترکیبی از بهترین‌ ویژگی‌ها را به نمایش گذاشته است و می‌تواند انتخاب مناسبی برای استفاده بیرون از خانه باشد.

"آلتیمیت اییرز بوم" (Ultimate Ears Boom 3)

آلتیمیت اییرز بوم، یکی از پنج اسپیکر برتر است و قابلیت اتصال به بلوتوث را دارد. وزن این اسپیکر، 0.54 کیلوگرم و عمر باتری آن، هشت ساعت است. این اسپیکر، قابلیت پاوربانک و ارتباط NFC ندارد و برد بی‌سیم آن، به 9 متر می‌رسد.

آلتیمیت اییرز بوم، یکی از سه اسپیکر برتری است که برای استفاده بیرون از منزل طراحی شده و هزینه خرید مناسبی هم دارد. حجم صدای این اسپیکر بسیار بالاست اما نمی‌توان گفت که آزاردهنده است. وزن سبک آلتیمیت اییرز بوم و دوام آن، قابلیت بیرون بردن این اسپیکر را فراهم می‌کند.

"فوگو استایل" (Fugoo Style)

فوگو استایل، از اسپیکرهای مجهز به بلوتوث است که وزن آن، به 0.45 کیلوگرم و عمر باتری آن به 40 ساعت می‌رسد. این اسپیکر، قابلیت پاوربانک دارد اما فاقد قابلیت ارتباط NFC است. برد بی‌سیم این اسپیکر نیز به 9 متر می‌رسد.

می‌توان گفت که فوگو، قطعا یکی از بهترین اسپیکرها برای استفاده بیرون از خانه است. این اسپیکر، نه تنها بیشترین عمر باتری را در میان اسپیکرهای دیگر دارد، بلکه وزن آن نیز بسیار کم است.

طراحی فوگو نیز بسیار منحصر به فرد است و آن را از اسپیکرهای دیگر متمایز می‌کند. سازندگان فوگو استایل، با ادغام قابلت ضد آب، اندازه مناسب، کیفیت صدا، طول عمر باتری و قیمت مناسب، محصولی قابل توجه با کارآیی بالا ارائه داده‌اند.

این اسپیکر کارآمد، در حال حاضر فقط در آمریکا قابل تهیه است و مردم ساکن کشورهای دیگر به آن دسترسی ندارند.

"آلتیمیت اییرز مگابلست" (Ultimate Ears Megablast)

اسپیکر آلتیمیت اییرز مگابلست، صدای بلند و باتری بزرگی دارد.  وزن این اسپیکر، به 0.87 کیلوگرم می‌رسد و طول عمر باتری آن 20 ساعت است. برد بی‌سیم این اسپیکر، حدود 30 متر است و قابلیت پاوربانک و ارتباط NFC دارد.

می‌توان گفت که آلتیمیت اییرز مگابلست، نقطه اوج اسپیکرهای ضد آب است. اندازه بزرگ این اسپیکر به آن امکان می‌دهد تا صداها را بلندتر پخش کند و طول عمر باتری آن نیز در مقایسه با اسپیکرهای دیگر، بیشتر است.

"جی‌بی‌ال بوم‌باکس" (JBL Boombox)

اسپیکر ضد آب جی‌بی‌ال بوم‌باکس، 5.24 کیلوگرم وزن و قابلیت ارتباط NFC دارد اما فاقد قابلیت پاوربانک است.

این اسپیکر، سنگین است و وزن زیادی دارد؛ در نتیجه شاید جا به جا کردن آن، به اندازه کافی ساده نباشد اما استحکام بالای آن موجب می‌شود که به راحتی در محیط‌هایی مانند استخر به کار برود.

نمی‌توان جی‌بی‌ال بوم‌باکس را به عنوان یک اسپیکر خانگی مناسب پیشنهاد کرد اما این اسپیکر می‌تواند همراه خوبی در سفرهای گوناگون باشد.

"تریبیت ایکس‌ساوند گو" (Tribit XSound Go)

وزن اسپیکر تریبیت ایکس‌ساوند گو، 0.37 کیلوگرم است و عمر باتری آن به 24 ساعت می‌رسد. بردبی‌سیم این اسپیکر، بین 9 تا 30 متر است و قابلیت پاوربانک و ارتباط NFC ندارد.

صدای این اسپیکر، برای یک اتاق در اندازه متوسط مناسب خواهد بود و می‌تواند صدای متعادلی را تولید کند.

"بریون استراید" (Braven Stryde 360)

اسپیکر بریون استراید، یک اسپیکر ضد آب و تطبیق‌پذیر است که قیمت مناسبی هم دارد اما فاقد قابلیت پاوربانک و ارتباط NFC است.

بریون استراید، اسپیکر محکمی است که می‌توان آن را به سادگی بیرون از خانه استفاده کرد. این اسپیکر، کیفیت صدای خوبی دارد و طول عمر باتری آن حدود 12 ساعت است.

این محصول در حال حاضر تنها در دسترس ساکنان آمریکا قرار دارد .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسپیکر ضد آب بلوتوث باتري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ولخرجی بچه پولدارها برای زیبایی‌شان خبرساز شد

              گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

ولخرجی بچه پولدارها برای زیبایی‌شان خبرساز شد 

دستگیری قاتلی که همه از او می‌ترسند


با این اختراع، از مسواک زدن بی‌نیاز می‌شوید


ماهایا پطروسیان با این استوری پیجش را به روز کرد


استوری بامزه آناهیتا همتی از حرکت یک طرفدارش


سر یک خانم مدل بعد ازدواج با پیرمرد ثروتمند کلاه رفت
عکسی متفاوت از «اعظم» سریال متهم گریخت


مهمانداران شیک سریال نون‌خ در کنار سعید آقاخانی عکس گرفتند


عکس دیده نشده از بازیگر شب‌های برره با همسرش


باتری به باتری کردن ماشین؛ خطرات و عوارض آن


این افراد، پای ثابت مراکز همسرگزینی هستند


چایی که کلسترول خوب را افزایش می‌دهد


احمقانه‌ترین دلیل‌های دنیا برای طلاق که کاملا مضحک است


ترفند جدیدی که برای فرار از مالیات افشا شد


قیمت آپارتمان در منطقه ۱۵ تهران چند؟


تغییر چهره تلخ رونالدینهو در ۴۴سالگی!


تصویری از ویلایی که نتانیاهو در آن پنهان شد


ماجرای کشف جسد یک پیرمرد در رودخانه


جزییات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها


تصویری جالب از بازیگر سریال «جومونگ» پس از ۱۵ سال

دیگر خبرها

  • افتتاح یک واحد تولید باتری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • قیمت بهترین انواع آسیاب قهوه و اکسسوری قهوه
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • این تخمه ها منبع بزرگ پروتئین و خواص گوناگون هستند
  • با این روش باتری لپ تاپ رو زنده کنید (فیلم)
  • چگونه باتری ماشین را شارژ کنیم؟
  • جارو برقی رباتیک، چه بخریم؟
  • آیفون SE4؛ قابلیت‌های آیفون 15 با قیمت مناسب
  • ولخرجی بچه پولدارها برای زیبایی‌شان خبرساز شد
  • پرچمدار جدید گوگل با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای