Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران برای سفر محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بیرجند هواپیمای اختصاصی اجاره کرده است.

به گزارش شریان نیوز،حمید فرهنگ مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران برای سفر محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بیرجند هواپیمای اختصاصی اجاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


بر اساس این گزارش در بهمن ماه سال ۹۶، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با سفر به استان خراسان جنوبی، بهره‌برداری از پروژه‌های ارتباطی و زیرساختی حوزه فاوا را اعلام کرد اما براساس گزارشات دریافتی این سفر با استفاده از هواپیمای اختصاصی صورت گرفته است و مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار برای اجاره هواپیمای مذکور از شرکت ماهان دستور پرداخت مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون ریال از بودجه همراه اول را صادر کرده است.

گفتنی است مدیرعامل فعلی همراه اول با وجود نارضایتی سهامداران عمده از حمایت کامل محمدجواد آذری جهرمی برخوردار است.

در روزهای گذشته نیز خبر واگذاری غیر قانونی ۲۰۰ لپ تاپ از سوی همراه اول به نهاد ریاست جمهوری با دستور آذری جهرمی منتشر شده بود.

منبع: فارس

برچسب هاوزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

منبع: شریان

کلیدواژه: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود

محمدجواد آذری جهرمی در کانال تگرامی خود نوشت:

دلار ۶۴ هزارتومانی، تورم مزمن و افسارگسیخته، کارهای بی قاعده در موضوع حجاب و حالا هم وضع قانون برای مالیات ستانی بر عایدی سرمایه(بخوانید بر تورم)؛ هر یک از اینها برای بر هم زدن ساختار نظم جامعه به مثابه کبریت بر باروت عمل می کنند چه رسد به رخداد همزمان؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود ها! 

 ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محمدجواد آذری جهرمی در دوره دانشجویی (+عکس) واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها

دیگر خبرها

  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای فیبر نوری در بوشهر
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • برقراری پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت ۴G در روستا‌های دشتک سفلی و علیای تفت