Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اخبار منتشره در رسانه‌ها آقای کارگردان با اتهام تجاوز به یک زن مواجه شده است.


به گزارش شریان نیوز، «راب کوهِن» کارگردان هالیوودی به تجاوز به یک زن ـ با نام مستعار «جین» ـ متهم شده است.

بنابر این گزارش که از هافینگتون پست نقل شده، در سال ۲۰۱۵ کوهِن این زن را برای دیداری تجاری در منهتن دعوت می‌کند تا در مورد همکاری‌ در یک برنامه بلند مدت تلویزیونی مذاکره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش اتهام آمده که این تجاوز در حالت بی‌هوشی آن زن صورت گرفته است. «جین» اظهار کرده که پس از صرف شام با کوهن احساس خواب‌آلودگی شدید داشتم و پس از بیداری متوجه شدم او به من تجاوز کرده است. پس از آن چند بار بخاطر فشارهای روحی به دنبال درمان و رفع اثرات تجاوز بودم. او همچنین گفته که این مساله را با دو نفر از نزدیکانش درمیان گذاشته است.

«مارتین سینگر» وکیل کوهن در نامه ۱۳ صفحه‌ای به این اتهامات پاسخ داده است.

سینگر در این نامه نوشته: ماجرای هتک حرمت و تجاوز که از سوی این خانم ابراز شده حیرت‌آور است و اظهارات توهین‌آمیز مبنی بر اینکه موکّل من درگیر سوء رفتارهای جنسی فجیع، رفتارهای مجرمانه و سایر رفتارهای نامناسب شده از سوی موکّل من به شدت مورد اختلاف و انکار قرار گرفته است. این وکیل به هافینگتون پست در مورد انتشار این مطلب و هدف اصلی از تحریک کردن جنبش «Me Too» (من هم؛ جنبشی که علیه متجاوزان جنسی ایجاد شد) با ذکر جملات جنسی و تجاوز، هشدار داد. سینگر البته هنوز توضیحی در این مورد به ورایتی ارائه نکرده است.

اوایل همین سال میلادی کوهن با پرونده‌ای مشابه همین اتهام و شکایت دختری به نام «والکایری وِدِر» مبنی بر تعرض جنسی کوهن به وی در دوران کودکی‌اش مواجه شد. کوهن با کارگردانی اولین فیلم «سریع و خشمگین» در سال ۲۰۰۱ به شهرت جهانی رسید. او همچنین «مومیایی: مقبره امپراتور اژدها» را که در سال ۲۰۰۸ کارگردانی کرد در کارنامه خود دارد.

منبع:فارس

برچسب هاکارگردان

منبع: شریان

کلیدواژه: کارگردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری گیاهان کوهی در مهاباد مرد ۷۱ ساله را به کام مرگ کشاند

سلیمان فرازمهر رئیس جمعیت هلال‌احمر مهاباد گفت: همزمان با درخواست فوریت‌های پزشکی برای دسترسی به فوتی در ارتفاعات ابراهیم جلال مهاباد، بلافاصله اقدام لازم در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این عملیات نجاتگران هلال‌احمر پایگاه کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر مهاباد ادامه داد: سرانجام پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات و جستجو، نجاتگران فرد فوت شده را پیدا کردند و بعد از انتقال به پایین دست، جنازه را تحویل مراجع قانونی دادند.

فرازمهر بیان کرد: فرد فوتی مرد ۷۱ ساله بود که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود کرده و به علت ایست قلبی جان باخته است.

مهاباد از شهر‌های جنوبی آذربایجان‌غربی است و یکی از مهمترین رویشگاه‌های گیاهان کوهی خوراکی و دارویی در منطقه کشور به شمار می‌رود؛ آمار دقیقی از میزان برداشت این نوع گیاهان در استان وجود ندارد، اما هر ساله صد‌ها تُن گیاهان خوراکی در آنها برداشت می‌شود که علاوه بر بازار‌های محلی به استان‌های همجوار نیز ارسال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دلیل پرخاشگری در کودکان چیست؟
  • لبنان: اسرائیل منطقه را به جنگ می‌کشاند
  • جمع‌آوری گیاهان کوهی در مهاباد مرد ۷۱ ساله را به کام مرگ کشاند
  • به بهانه سالروز تولد محمدعلی بهمنی | شاعر شنیدنی است
  • میلان بازی باخته را به تساوی کشاند
  • تبرئه مربی متهم به آزار جنسی ۱۹ فوتبالیست زن!
  • تبرئه مربی متهم به آزار جنسی 19 فوتبالیست زن!
  • بیرانوند درتلاش برای بازگشت در بازی حساس پرسپولیس
  • از «ایلی کوهن»‌های داخلی نباید غافل باشیم
  • رفتارهای غریزی در جانوران + فیلم