Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@08:12:49 GMT

نباید چشم امیدی به کدخدایی جهانی امریکا داشت

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۸۱۰۶

نباید چشم امیدی به کدخدایی جهانی امریکا داشت

کرمی راد با بیان اینکه رهبر انقلاب به خوبی هر تهدیدی را از سوی امریکا به خوبی شناختند، گفت: نباید چشم امیدی به کدخدایی جهانی امریکا داشت.

«محمد کرمی راد» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد سخنان رهبر انقلاب در خصوص عدم مذاکره با آمریکا در هیچ زمان و مکانی گفت: قاعده کار رهبران انقلاب در درجه اول دشمن شناسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طی سال های گذشته تاکنون یعنی بعد از ارتحال امام خمینی (ره) ملاحظه کردیم که چگونه رهبر فرزانه انقلاب راه امام (ره) را به خوبی ادامه داده و دشمن را به خوبی شناختند و هر تهدیدی که از سوی آمریکا مطرح کردند به واقعیت قطعی نزدیک بوده است.

 

نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این امر نشان می دهد که بر اساس آموزه های دینی که قرآن راه آن را به ما نشان داده است، در آیات مختلف تاکید کرده است که مومنان نباید کافران را برتر بر اولیای خود قرار دهند یا وابسته به آنها شوند و چشم امیدی به کدخدای جهانی امریکا داشته باشند.

 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رهبر انقلاب همیشه هم پیش بینی ها و پیشگویی های نسبت به خباثت و کینه جویی های شدید آمریکایی ها نسبت به ایران اسلامی دارند و کاملا مطلع هستند و این امر ناشی از آن است که آمریکا منافع زیادی را با دوری از ایران از دست داده است 

 

این فعال اصولگر ادامه داد: در زمان شاه آمریکا نفت زیادی را از کشور ما می برد و کشاورزی را ویران کرده بود. ممکن است برخی دولتمردان روحیه ای در مورد ارتباط با آمریکا داشته باشند که البته در مقطعی برخی مسئولان در رابطه با آمریکا با امام خمینی (ره) اختلاف داشتند که البته امام (ره) این موضوع را نمی پذیرفتند.

 

وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب توطئه های آمریکا را به خوبی شناخته اند. حرکات اخیر ترامپ در بازی سیاسی را مشاهده کنید، علیرغم اینکه رهبر انقلاب موضع انقلابی خود را به طور محکم بیان کردند اما برخی هنوز بر این امید و باور هستند که می شود با فعالیت های دیپلماتیک و حفظ ارتباطات با آمریکا و مذاکره با او بتوانند به اهداف و مقاصدی که در ذهن دارند، برسند.

 

کرمی راد گفت‌: معتقدیم آنچه مسلم و قطعی است این است که به ترامپ و دولت آمریکا به هیچ عنوان نمی توان اعتماد کرد. اگر بتوانیم با استفاده از ظرفیت های قوی ای که در کشور داریم و با اقتدار و قدرتی که در نیروهای مسلح وجود دارد با اتکا به ظرفیت درونی حرکت و نتیجه مطلوب کسب کنیم و بر مواضع رهبر انقلاب محکم بایستیم می توانیم با نگاه به درون بسیاری از مشکلات را حل کنیم و تحریم ها را کم اثر کنیم./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی هفته دفاع مقدس نماز جمعه خطبه های نماز جمعه اصفهان دفاع مقدس نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع کانون های مساجد کدخدا استکبار ستیزی امید امریکا احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود

جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر روز جهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

کد خبر 747304

دیگر خبرها

  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • دیدار کارگران با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد
  • کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست