Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان دوم تیم تراکتور در دیدار مقابل پاس همدان عملکرد خوبی داشت و خیال هواداران تیمش را از بابت قفس توری راحت کرد. ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم تراکتور که روز گذشته (یکشنبه) موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد پاس همدان بگذرد، از امروز تمرینات خود را برای دیدار مقابل پارس جنوبی از سر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای تیم تراکتور شب گذشته بلافاصله پس از اتمام دیدار مقابل پاس همدان، شبانه به تبریز برگشتند و قرار است امروز یک جلسه تمرینی داشته باشند.

دنیزلی در دیدار مقابل پاس، به اکثر بازیکنان اصلی تیمش استراحت داد و بیشتر سعی کرد بازیکنانی که در لیگ برتر کمتر فرصت بازی کردن دارد را به زمین بفرستد.

سرمربی ترک‌تبار تراکتور همچنین با این کار، بازیکنان اصلی‌اش را برای دیدار مقابل پارس جنوبی حفظ کرد.

عملکرد خوب اخباری مقابل پاس

یکی از بازیکنانی که در دیدار پاس – تراکتور عملکرد بسیار خوبی داشت، محمدرضا اخباری بود. اخباری که از اواسط فصل گذشته به تراکتور پیوسته، فرصت چندانی برای بازی کردن در این تیم پیدا نمی‌کند.

تراکتور بازیکن 13 میلیاردی دارد!دیدار نوستالژیک تراکتور در همدان؛ دنیزلی به «پاس» رسیدسنت‌شکنی تراکتور و ماشین‌سازی در لیگ نوزدهم/ 6 امتیاز سهم فوتبال تبریز از هفته پنجم

اخباری که فصل گذشته و در چند دیدار پایانی لیگ برتر برای تراکتور به میدان رفت، با شروع لیگ نیمکت نشین رشید مظاهری شد.

در دیدار جام حذفی اما، دنیزلی به محمدرضا اخباری هم فرصت بازی کردن داد که اخباری هم عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت.

اخباری یک پنالتی هم گرفت که داور دستور به تکرار آن ضربه را داد و اتفاقاً او باز هم ضربه پنالتی بازیکنان پاس را مهار کرد، اما در برگشت دروازه‌اش باز شد.

عملکرد خوب اخباری در چارچوب دروازه تراکتور، خیال هواداران این تیم را هم راحت کرد که اگر به هر دلیلی مظاهری نتواند به میدان برود، آنها مشکلی بابت دروازه خود نخواهند داشت.

بهبود مصدومیت مدافع تراکتور

محمدرضا خانزاده که در دیدار تراکتور مقابل گل‌گهر سیرجان از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شده بود، وضعیت خوبی دارد.

مصدومیت مدافع تراکتوری‌ها از ناحیه همسترینگ است، اما این مصدومیت در حال حاضر تا حد نسبتاً زیادی رفع شده است.

در این شرایط، خانزاده حتی می‌تواند روز جمعه در دیدار تراکتور – پارس جنوبی هم به میدان برود.

البته ممکن است با توجه به عملکرد خوب رضا اسدی در پست مدافع میانی، دنیزلی همچنان درباره خانزاده ریسک نکند و بیشتر به او استراحت بدهد.

خبری از مازولا نیست

برخلاف خانزاده، وضعیت مازولا، بازیکن برزیلی تراکتوری‌ها همچنان مبهم است و مشخص نیست که او چه زمانی شرایط بازی کردن را پیدا خواهد کرد.

مازولا پس از اینکه یک بازی برای تراکتور در هفته نخست انجام داد، دچار مصدومیت شد و برای درمان مصدومیتش به ترکیه رفت.

مازولا حالا بعد از گذشت حدود یک ماه، با اعلام مسئولان باشگاه تراکتور همچنان در ترکیه به سر می‌برد و باید دید چه زمانی به تبریز بازخواهد گشت.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سر جیم رتکلیف به عملکرد منچستریونایتد مقابل کاونتری / عکس

اریک تن هاخ در زمان و مکان نامناسبی مقابل دیدگان مالکان منچستریونایتد عملکرد غیر قابل قبولی به نمایش گذاشت. 

طرفداری | سر جیم رتکلیف که پس از ماراتن لندن در ورزشگاه ومبلی حاضر شده بود، تیمش را در شرایط دشواری مشاهده کرد. 

دیدار نیمه نهایی اف‌ای کاپ با حضور مالکان مشترک منچستریونایتد در ومبلی همراه شده بود. آورام گلیزر در کنار سر جیم رتکلیف در ورزشگاه حضور داشت. سر دیو بریلزفورد مثل همیشه بازی شیاطین سرخ را از نزدیک مشاهده می‌کرد و جیسون ویلکاکس، مدیر فنی جدید یونایتد نیز برای اولین بار در بین مدیران این تیم دیده شد. پس از بازی جسورانه کاونتری سیتی، میلیاردر بریتانیایی از بازی منچستریونایتد شوکه شده بود. اسکای چند تصویر از واکنش رتکلیف به بازی تیم اریک تن هاخ را منتشر کرده است:

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • نخستین روز کاری استاندار جدید مازندران
  • پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با هتریک «محمد صادق سلیمی»
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • ادعای عجیب و مبهم کریمی قدوسی در شبکه ایکس؛ خبریه؟ | تصویر
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • واکنش سر جیم رتکلیف به عملکرد منچستریونایتد مقابل کاونتری / عکس
  • امید تراکتور سه، بعثت کرمانشاه صفر
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر/ رهبر انقلاب: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • حکم ۳ بر صفر به سود باشگاه تراکتور