Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان اعتراض مردم فلسطین به بازدید شارون از مسجدالاقصی چندین فلسطین کشته و زخمی شدند که بعد از آن اعتراض های مردم فلسطین تحت عنوان انتفاضه دوم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، مردم فلسطین ساکن نوار غزه نوزدهمین سالگرد انتفاضه دوم علیه اشغالگران صهیونیست را برگزار کردند. انتفاضه دوم مردم فلسطین در جریان سفر آریل شارون همراه نیروهای نظامی به مسجدالاقصی در سال 2000 میلادی شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در جریان اعتراض مردم فلسطین به بازدید شارون از مسجدالاقصی چندین فلسطین کشته و زخمی شدند که بعد از آن اعتراض های مردم فلسطین تحت عنوان انتفاضه دوم آغاز شد.

 

روز یکشنبه  چهره های سیاسی فلسطین در سمیناری برای به بزرگداشت انتفاضه دوم شرکت کردند. فلسطینی ها اعتقاد دارند که انتفاضه همچنان ادامه دارد زیرا برای آزادی فلسطین راهی جز این وجود ندارد.

 

نیروهای اسرائیلی در طی تظاهرات هفتگی تاکنون صدها نفر از معترضین را کشته و تعداد زیادی دیگر را مجروح کرده اند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی دفاع مقدس نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع پیاده روی اربعین کانون های مساجد انتفاضه فلسطینیها فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • تعرض شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی به رهبری خاخام افراطی
  • لغو مراسم انجمن قلم آمریکا به دلیل اعتراض نویسندگان به حمله اسرائیل به مردم غزه